Poster: LLCoolP
Welkom, CDJ400 zijn aan te raden!
Poster: LLCoolP
Owsorry te snel met lezen!
DJm400Tja als je de 1000 wilt 800 of 1000 wilt gaan komen moet je dat zekr doen
maar dacht tegenover de 200 is de 400 als stukje beter h?
Poster: RemcoV
Ja dat klopt, maar ik denk dat er in de regio Amersfoort/Soest ook genoeg is om je te laten zien als DJ.
Ik ga binnenkort een demo sturen naar poppodium De Kelder, voor jou wss wel bekend.
Ik ken daar een aantal mensen dus wellicht dat ik daar een keertje mag draaien.
quote>
Ja heb er 3 keer gedraaid, wie ken je als ik vragen mag. En je zou alleen kunnen draaien als er een feest o i d is, want het is geen standaard club of zo, zoals je waarschijnlijk wel weet.
Poster: RenzisPoster: RemcoV
Ja dat klopt, maar ik denk dat er in de regio Amersfoort/Soest ook genoeg is om je te laten zien als DJ.
Ik ga binnenkort een demo sturen naar poppodium De Kelder, voor jou wss wel bekend.
Ik ken daar een aantal mensen dus wellicht dat ik daar een keertje mag draaien.
quote>
Ja heb er 3 keer gedraaid, wie ken je als ik vragen mag. En je zou alleen kunnen draaien als er een feest o i d is, want het is geen standaard club of zo, zoals je waarschijnlijk wel weet.
Oh oke wat leuk! Ik ken Matthijs (oud klasgenootje van me). Hij heeft me een beetje uitgelegd hoe ik er eventueel zou kunnen gaan draaien. Dus binnenkort even een demotje opnemen.
Hoe ben jij er aan de bak gekomen dan?
Ik ken het principe van de kelder en dat er niet elke week een feest is, dat is ook niet mijn doel ofzo. Ik zou er gewoon graag eens willen draaien.
Poster: RemcoV
Oh oke wat leuk! Ik ken Matthijs (oud klasgenootje van me). Hij heeft me een beetje uitgelegd hoe ik er eventueel zou kunnen gaan draaien. Dus binnenkort even een demotje opnemen.
Hoe ben jij er aan de bak gekomen dan?
Ik ken het principe van de kelder en dat er niet elke week een feest is, dat is ook niet mijn doel ofzo. Ik zou er gewoon graag eens willen draaien.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.