Poster: Sound-Division
Ik zit ook te twijfelen tussen de Stanton en de Pioneer.
Ik heb op mijn verjaardag met een de Stanton van een maatje van mij kunne draaien, fijn ding, niet al te duur en en er kwam goed geluid uit.
Maar ik zit toch ook te twijfelen, omdat ik de HDJ-1000 de mooiste HP vind, en heb gehoord dat er ook heel goed geluid uit komt, een enkel nadeel en dat is dat hij niet zo super stevig zou zijn, Maar als je normaal ermee omgaat en niet laat vallen, zou dit geen probleem moeten zijn.
Ik heb de Stanton Pro3000 is 2 tentjes duurder, Maar het zijn allebij Kwa geluid top koptelefoons maar als die koopt, Koop er ook een UDG bad voor. Hoezo? De behuizing wil nog wel ens kapot gaan. En dat gebeurt meestal bij transport maar dat gebeurt ook bij de HDJ1000 van Pioneer en ook bij de Sony HPs. Dus laat je daar door niet afschikken. En Esmee ?hierboven heeft ook een punt. Ga naar de Shop en probeer en test een aantal van die HPs.
nog even naar Stanton die zijn lekker goedkoop.Maar kwa geluid hebben ze een goede sound. en wat je daar op uitspaard koop een Udg HP bag. Kost maar 2 Tientjes. En je HP leeft langer.
Oh ja de draad is afneembaar bij beide modellen tegewoordig en je jack loopt ook gelijk in een bocht en niet recht omhoog. Leeft je mengpaneel plug ook langer.