Poster: Esmee
ow A&H heeft ook nog een headphone... die heeft Arty, dus daar zou je hem nog wat over kunnen vragen
Poster: Sound-Division
Ik zit ook te twijfelen tussen de Stanton en de Pioneer.
Ik heb op mijn verjaardag met een de Stanton van een maatje van mij kunne draaien, fijn ding, niet al te duur en en er kwam goed geluid uit.
Maar ik zit toch ook te twijfelen, omdat ik de HDJ-1000 de mooiste HP vind, en heb gehoord dat er ook heel goed geluid uit komt, een enkel nadeel en dat is dat hij niet zo super stevig zou zijn, Maar als je normaal ermee omgaat en niet laat vallen, zou dit geen probleem moeten zijn.
Poster: PaulBrugel
Ik denk dat ik een RP-DH 1200 aan ge schaffen. Mijn 2de Stanton 2000 gaat alweer haperen aan de linkerkant...
Poster: DJArtixa
of de Sony V700 is ook wel geschikt
Poster: DjVictorF
Ik kan je de Denon DN-HP700 aanraden! Echt een top ding! Heerlijk geluid. Sluit goed af. Gaat niet klote zitten als je hem een paar uur op hebt en hij is nog eens mooi ook!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.