Ik heb een demo'tje gemaakt voor de dancetour in Leeuwarden. Ik ben niet geselecteerd, maar ben wel wezen kijken bij de 4 finalisten. Beetje schandalig.. Er zou gelet worden op presentatie, muziekkeus en techniek. 2 jongens waren echt aan t knallen, mooi showtje met vette tracks en stakke mixen. 1 andere jonge draaide wat zozo en de jonge die begon had in een half uur 6 tracks gemixed. Overgangetjes van 10 seconden en weer 5 minuten niks doen. Hij stond er ook nog eens stijlloos een beetje bij. (hoop niet dat deze man hier member is

) Hij was echter wel de enige die wat trance draaide. Hij had dus gewonnen omdat hij "het best?in het dancetour plaatje paste". Wat ik dan toch vertaal in: omdat hij trance draaide. Echter was de opdracht om een mainstream tot progressieve demo te maken. Dat is ontzettend breed. Vermeld dan gewoon dat je op zoek bent naar een trance DJ. Zo, blij dat ik mijn frustratie ook even krijt ben.
Ik weet niet hoe het in Utrecht zit, en heb hier geen geluid dus kan je demo niet beluisteren, maar in leeuwarden win je door 6 trance nummertjes achter elkaar te plakken in een half uurtje.
Voor de liefhebbers de demo die ik had ingezonden, zo moet het niet

:
GD on 01-07-2009 @ 15:59:29 (23%)