Poster: GD
Tja ik kan je niet vertellen wat de bedoeling is in Utrecht, ik kan je alleen vertellen hoe het er in Leeuwarden aan toe was gegaan. Ik hoop het beste voor jou
Poster: Saskia
Ik zelf zou wat sneller mixen en meer nummers gebruiken. En vind de keep on rising vocal er niet zo goed tussen. Verder wel goed gemixt.
Poster: RAS
Met het commentaar van Saskia ben ik het deels eens. De overgang van 01 -> 02 en 04 -> 05 zouden wel wat vlotter mogen. De vocal vind ik er zelf wel goed bij passen, alleen jammer dat ik 05 nog niet zo goed kende waardoor ik soms op het verkeerde moment instarte. Ik had het niet geoefend en geen tijd meer om het opnieuw op te nemen. Een beetje jury prikt daar hopelijk doorheen en hoort de skills
De hoeveelheid nummers in een half uurtje, dat vind ik net als Justin niet ter zake doen. Als je denkt dat het bij DJ-en gaat om zoveel mogelijk nummers in een bepaalde tijd te draaien, dan heb je iets niet goed begrepen. 6 nummers in een half uurtje, dat kan prima en dan kun je een geweldige mix hebben. Net zoals 12 nummers in een half uur verschrikkelijk kan zijn.
Poster: djdolivieira
Mag ik vragen wat voor tools/gear?je gebruikt heb. Want je booth foto is al meer dan een jaar oud.
Poster: RAS
Ik ben helaas ook niet door. Misschien kom ik nog ff kijken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.