Poster: x-ample
is dit een website? hahahahahahahhaa
Poster: niiicola
Blijkbaar kan ondersteunt webs.com geen formulieren of dergelijken! Dus die cijfercode werkt ook niet!
Haha, geinig dat dat echt bestaat:P
Maar ik denk dat we nog ff een jaartje bij http://www.3style.110mb.com/ blijven.
Als je kijkt naar de webteller (bovenaan de pagina) zie je dat het al best goed gaat, terwijl er nog niks opstaat
Ben nu met HTML-KIT bezig de website te maken, alleen ben nog niet zo ver...
Zou iemand een logo van 150?150 kunnen maken? Want dat heb ik eigenlijk nodig!
Wat lijkt jullie het beste, het gaat ff niet om hoe moeilijk het te maken is, Frames of Tabellen?
Denk dat ik dat niet ga doen, moet ik nog iets nieuws leren, mijn hoofd zit al propvol!
Frames vind ik denk ik wel het handigst maar dat wordt meestal niet super getoont op mijn psp
target
frameset te laden.Poster: jannickv
gatver mijn mooie lay-out naar de *** ff opnieuw doen moment
Precies wat ik riep
Maar bedankt voor alle nadelen maar hebben divs geen nadelen?
Echt heel erg bedankt voor de lijst!
Als een site namelijk symantisch (volgens de richtlijnen van W3C) wordt geschreven, dan zou elke site in principe goed moeten worden weergegeven. Helaas houden browser - en dan met namen Internet Explorer van Microsoft - er eigen richtlijnen op na. Dit zorgt er voor dat een perfect geschreven site er toch verkeerd uit kan zien. Dit is vaak op te lossen door het gebruik van bepaalde trukjes, ook wel hacks genoemd. Echter helemaal ideaal is dit natuurlijk niet.
Poster: Xtremer
Heb een tijd met de slicetool gewerkt met photoshop en direct opgeslagen als HTML. Hierbij vormt photoshop een complete pagina bestaande uit Tabellen met daarin afbeeldingen. Je bent qua opmaak in tabellen een stuk beperkter. Div layers zijn lagen die je op verschillende manieren kunt vormgeven en aan kunt passen doormiddel van CSS (Cascading Style Sheets). Ik denk dat als je je erin verdiept dat je de voordelen van Div layers wel inziet. Tegenwoordig is elke site opgebouwd uit Div's, maar daar komt ook nog een boel scripting aan te pas.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.