Laptop aansluiten (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hampsink    posted on 26-06-2009 11:34
Beste mensen.

Binnenkort koop ik een laptop, vooral met de reden hiermee op te nemen i.p.v mijn computer.
Alleen?kan ik met de laptop nog niet echt goed overweg, d.w.z ik weet niet op welke manier dan ook ik mijn laptop moet aansluiten. Moet ik ze op mijn mixer of op mijn cd-spelers aansluiten, of allebei?
Graag zou ik van jullie hier wat meer informatie over zien zodat ik binnenkort met een gerust hart mijn laptop kan aansluiten..

Mvg,
Joris Hampsink

Ps. ik heb een usb-converter om op te nemen Winking my eye (zoals ik dat vroeger deed met mijn pc)

What do you think about Laptop aansluiten ??

Vote :   

Mathiz    posted on 28-06-2009 23:42
Typisch z'on discusie die ik ook altijd heb met mijn neef. Ik rotzooi imens veel met men computer heb al wel elk programma geprobeert met mogelijkheid tot hardware falen en dat is juist het punt je geeft het zelf aan dat de meeste mensen niet veel van computers weten dus een mac zit op dat gebied software matig veel beter in mekaar. natuurlijk als jij je windows alleen voor ??n doeleinde gebruikt en veel van beveuliging weet en netjes gebruikt akkoord dan .maar een klikje is genoeg om het naar de klote te helpen , ik heb op mijn mac nooit moeten omzien naar beveiliging dus mensen moeten al direct goed met computers kunnen omgaan om met beveiliging te werken.Je geeft het zelf al aan mac is beter voor zware programma's en wat als jij nu ableton en traktor hebt open staan met vele effecten dan zal een mac die kritieke punten veel beter doorstaan .sorry ik kan het misschien niet verwoorden maar voor mij blijft mac het beste.Volgens mij heb je ook een duivelsmac instinct:eeb mac hebben en toch nog windows verdedigen
Mathiz    posted on 28-06-2009 23:48
En qua vista tis ook wel zielig om op een oude osx terug te vallen om dat de nieuwe op niets trekt.Dat toont ook al aan dat het gewoon allemaal onbetrouwbaar is wat als je nu vista had gekocht voor 200 euro en je comp crasht (harde schijf nog overzetbaar) aahn dan zegge jullie oojaa maar xp is stabiel hoor.
Prozei    posted on 29-06-2009 00:47
Poster: matezo
aahn dan zegge jullie oojaa maar xp is stabiel hoor.

Waarom jullie??
Volgens mij zijn we allemaal mensen.
Het lijkt net of je windows gebruikers beschouwt als criminelen
Nu heb jij een mac so what. dit betekent niet dat je?beter bent ofzo.

En dat een mac gebruiker windows verdedigt is geen misdaad.
Maar het gaat er niet om wat beter is. maar wat je er mee doet.

mij maakt het niet uit of ik windows of osx draai zolang ik het maximale ermee uit mezelf kan halen.

en gebruik de edit knop ipv?te dubbel posten
Mod edit by Prozei on 29-06-2009 00:48 (9%)
Estacy    posted on 29-06-2009 08:02
Poster: jannickv

jij bent vast geen computer expert als je zulke uitspraken doet Happy, laughing

klopt, maar het is toch ook niet normaal dat Tune up utilities dagelijks errors vindt (er staan slechts 3-4 programmas op deze PC) en dat het RAM gebruik konstant op 35% blijft staan? Het is toch apart dat Vista de helft van de tijd meer opstart tijd nodig heeft dan mijn 5 jaar oude Dell laptop? het is toch maf dat de sidebar gadgets (compleet onuttig) bijna nooit fatsoenlijk werken? En aan de systeem eigenschappen ligt het niet, want met 4gb RAM, is het apart dat ie zoveel nodig heeft. Ook werkt Revit (een tekenprogramma, vergelijkbaar met Autocat, maar dan stukken zwaarder) perfect. En dat zegt heel wat.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Hampsink    posted on 29-06-2009 08:22
Oke.. genoeg over de mac of medion sht weet ik veel.
Even ontopic nu a.u.b:

Dus, ik weet nu hoe ik moet opnemen. (met de laptop)
ik weet nu dat ik alles (Mixer+cd-spelers) kan aansluiten op mijn laptop maar dat het niet noodzakelijk is.

Zoude jullie me nog even kunnen zeggen wat ik nodig heb (Wat ik dus moet kopen) om mijn laptop aan te sluiten als extra line (extra invoer).. of hoe zeg je dat, dus naast mijn cd-spelers Winking my eye

Mathiz    posted on 29-06-2009 08:57
Je neemt een een kleine jack die naar cinch gaat (rood/wit),de jack steek je in de line out van je laptop (waar je normaal je hoofdtelefoon insteekt) en dan steek je cinch kabels in de line in ( staat gewoon line ) op het mengpaneel dan zet je je switch alsdie er is op line en dan ben je vertrokken kan momenteel wel geen prentje posten want zit op gsm
Stefjuuh    posted on 29-06-2009 09:22
jannickv    posted on 29-06-2009 15:45
Poster: Stefjuuh
Soms staan antwoorden al lang op de website!

soms gaat het dan ook eens niet over het opnemen van een mix Happy, laughing
Estacy    posted on 29-06-2009 16:40
en wat dacht je van dit kabeltje?
gewoon in de pc/laptops Hoofdtelefoon uit, naar je line in op je mengpaneel
Mathiz    posted on 29-06-2009 17:59
en wat dacht je van mijn uitleg die ik had gegeven?
Estacy    posted on 29-06-2009 18:12
die was ook goed, ik promoot alleen ff de DJR webshop!
Hampsink    posted on 30-06-2009 07:59
Oke bedankt! ik heb voldoende informatie Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.794 days.
 Post CommentThat would be 193.1 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

226 Users online: 9 Guests (217 Unknown)
Pages generated today : 37.829
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.645.580