Poster: matezo
wacht maar binnen een 1,5 jaar, IEDEREEN die ik ken heeft al mizerie gehad met windows en zeker met medion. Mijn buren hebben 4 medion laptops, je kan op een hand tellen hoeveel weken ze zijn meegegaan! Sommige mensen krijgen zelfs bang:Ze willen niet dat je de computer opzet omdat er dan mischien iets zou gebeuren. Sorry maar voor mij is dit einde discussie, mac is veel betrouwbaarder dan windows =>stabieler dus.Waarom ?werkt elke dj of artiest of producer met mac ?
Als je mij grondige redenen geeft waarom windows dan koop ik morgen een windows.
Als ik nog maar voor een windows computer ga zitten dan voel ik mij al slecht.
Bullshit alweer... heb mijn medion 4 jaar

en als je er mee kan omgaan dan loopt alles goed... je moet er geen 100 progs opzetten en er na 2 dagen afgooien... zo krijg je je pc wel omzeep

Medion is een perfecte pc voor zijn geld... je kan niet verwachten dat je voor 500? het zelfde krijgt als een 2000? mac maar het volstaat wel!
ik durf wedden dat jij zo een van die mannetjes bent die "mac freak" is en lekker anti windows... maar eigenlijk totaal geen mac nodig heeft voor wat ie doet.... Mac is goed als je lekker zware programma's wil draaien als het 42gig zware logic studio oid... maar voor Virtual dj heb je echt geen mac nodig... en ga nu niet zeggen van wacht maar tot je een mac onder handen krijgt want dit bericht is op een getypt

...
en overdrijven kan je ook goed

als je slecht wordt van voor een windows (ja zo schrijf je dat eigenlijk

) dan moet je mss een pilletje tegen de misselijkheid nemen

anders kots je het toetsenbord onder en tuurlijk werkt hij dan niet echt stabiel

en alle producers werken met mac? kijk dan maar eens goed wat er tussen de 2 macbooks staat
hier 
Poster: DAW
Edit: haha ik begrijp je reactie nu (gezien de post direct boven je).... maar volgende keer wel een reactie doen met oderbouwing. (waarom ben je het er niet mee eens etc) anders krijg je zo leuk welles neites spelletje :D
-------------------------------------------------
Volgens mij word dat ook niet aangegeven zo. Word aangegeven waar je tegen aan kunt lopen. En dit zijn vooral de isseus als je vista draait? De BCD 3000 is er een goed voorbeeld van die werkt niet altijd even lekker op een Vista machine ondanks dat er nu drivers zijn. Energie stand etc moest aangepast worden om het stabiel werkend te krijgen. XP er op en geen problemen (maar geen licentie voor). Conclusie het gaat niet over Apple en een reguliere laptops maar dat Vista niet de beste optie is om een midi controlere te draaien. En ja ook hier zijn vast ook uizonderingen op.
En zoals ik dan heb aangegeven gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar de nieuwste MBP, maar dit is dan vooral om de accu duur en het design en niet omdat een controler hier beter op zou draaien!
wat kan ik meer onderbouwen dan zeggen dat ik het heb getest en dat er geen verschil is? het ging bij mij trouwens over een laptop met windows XP zoals ik hierboven zei van 4 jaar oud

kijk daar zeg je het probleem

iedereen wil mac omwille van dat lichtgevende appeltje op de achterkant... nou het is niet mijn probleem dat jullie 2000? betalen voor een laptop terwijl 1 van 500? ook alles netjes draait

Poster: Estacy
Vista is ook gewoon een groot virus als je het mij vraagt.
jij bent vast geen computer expert als je zulke uitspraken doet

*amen*