Poster: MoXeGy
kun je ons wat meer informatie geven? welke speakers zijn het, welke versterkers enz.
Poster: lightstar
Ik kan je nou al verzekeren dat je dit niet gaat redden. Als het gewoon bedoelt is voor een klein achtergrond muziekje oke dan lukt het wel maar als het een examefeest is? now way.
ik heb afgelopen zaterdag er weer een mogen doen en daar stond ik ook in een soort garage met ook een partytent eraanvast met 3x300 watt rms te draaien. Ik moet zeggen ik heb ze niet helemaal?opengehad maar dat kleine stukje is wel je headroom die je nodig hebt bij speakers.
Ik denk dat je je gaan vergissen dat het verschil van buiten en binnen niet zo groot is maar dat is het juist wel!
Je bouwt veel minder snel een aardige geluidsdruk op omdat heel veel verspreid. ik zou als ik jou was ook maar even opzoek gaan naar een leuk geluids setje wat net even wat meer heeft. Op dat moment sta je er ook een stuk rustiger bij omdat je niet bang hoeft te zijn voor je geluid.
Poster: MaximDJ
Ja, hoor! Zolang jouw mixer een XLR of JACK output heeft, kan hij overal op! Maakt niks uit op welke versterker, zolang ze maar een XLR/JACK input hebben.