Poster: DAW
Een beetje pot verwijd de ketel reactie, heb genoeg reactie (helaas) van jou mogen lezen waarin jij op de zelfde manier reageerd. Zelf meerdere malen behoorlijk schoverend naar mede djr leden toe. En dit lijk je nog normaal te vinden ook. En nu krijg je zelf een opmerking en voel je je gepiekerd. Haha
Jongen kappen nou met die onzin. Laten we het weer over Gear en zo hebben, daar zit ik hier voor? om het lekker over de gear en aanverwanten te hebben en niet over dat bekgevecht van sommige van leden, Ik denk dat de site eigenaar dat ook niet leuk vind. Want die heb niet deze site opgestart om mekaar een beetje af te lopen zeiken (zieken).? En nu weer
back ontopic.?
?
Die korg staat ook nog op mijn verlanglijstje.?Maar een EFX en Korg KP zijn 2 verschillende effecten bakken en zijn beide leuk. Met een Korg KP heb je meer soorten effecten en regeert die iedere keer verrassend anders tenzij je de patroon vast legt in het geheugen. Bij de?EFX`s heb je een aantal vaste effecten die je weer in elkaar kan gooien en steeds weer kan herhalen als je em onder de knie heb. En dan?kan je daar weer verschillende?creatie mee maken.?De mogelijkheden op beide apparaten zijn zijn zeer?uitgebreid.?
ik wil wel een KP3 en geen MiniKaospad omdat ik die lichtjes in de KP3 ook zo kicken vind als je je vinger er over?heen haal. Ben gek op lichtjes
?
?