Poster: djdolivieiraKaospad KP3
EFX zijn leuke effenten bakjes. Maar tekhead welke kaospad heb je op het oog.?
Dan kan ik je specifieker antwoord geven.
Poster: Tekhead
Kaospad KP3
Poster: Tekhead
Ik ben vandaag gaan gear shoppen via veilingsite's, en heb al hetvolgende gekocht, alles 2de hands wel te verstaan, en heb zeer goede koopjes kunnen doen. Kheb een EFX-500 van amper een jaar oud gekocht, en 2 technicsen SL-1200 MK2, de korg zal voor later zijn misschien, eerst dit bakje goed leren kennen. Het moet alleen eens goed opgeblonken worden. De 2 SL's Moeten volledig opengemaakt worden om eens goed te reinigen, en de boven-deckplaat eigenlijk laten pimpen want de originelen kan ik wel laten blinken, maar zijn toch redelijk beschadigd. Maar omdat ik ze voor een belachelijk lage prijs kon kopen, en ze beide technisch volledig in orde zijn, en alle lampjes werkende zijn heb ik ze gekocht, nu nog een mixer met send-return functie aanschaffen
Poster: Prozei
wat me eigenlijk opvalt is dat je elke week een topic opent over wat voor gear?je wilt?kopen.
ik vraag me af welk van de producten je nu eigenlijk gekocht hebt?
heb jij zoveel geld dan of hebben de djr members jou voor niks advies gegeven?
Poster: DAW
Een beetje pot verwijd de ketel reactie, heb genoeg reactie (helaas) van jou mogen lezen waarin jij op de zelfde manier reageerd. Zelf meerdere malen behoorlijk schoverend naar mede djr leden toe. En dit lijk je nog normaal te vinden ook. En nu krijg je zelf een opmerking en voel je je gepiekerd. Haha
Poster: DAWGepikeerd zal je wel bedoelen zeker, als je even goed leest en het begrijpt als je schrijft begrijp ik jouw reactie wel ! Lees zijn opmerking, en lees wat ik eerder al had vermeld, ok ??
Een beetje pot verwijd de ketel reactie, heb genoeg reactie (helaas) van jou mogen lezen waarin jij op de zelfde manier reageerd. Zelf meerdere malen behoorlijk schoverend naar mede djr leden toe. En dit lijk je nog normaal te vinden ook. En nu krijg je zelf een opmerking en voel je je gepiekerd. Haha
Poster: dacuba
Tek ik heb een smx2 -> send return functie als je wil
Ik heb trouwens zowel een EFX-500 als KP3 gehad en ik raad je die eerste aan. KP3 heeft mss meer te bieden maar het werkt niet zo intu?tief als een EFX.
Tek ik heb een smx2 -> send return functie als je wil
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.