Poster: jtw
de reden van gebrekkig nederlands is dat het waarscheinlijk is vertaald via google aan de ene kant vertrouw ik het niet maar aan de andere kant als een nepadvertentie was antwoord hij niet op al de mails die ik hem heb gestuurd (teveel vragen doet afschrikken).
ik twijfel denk ik maar nog ff door en hou mijn ogen open voor een mooie aanbieding.
Ben je nou echt zo dom of wil je het gewoon niet zien?
Ik ben politieagent geweest en als ik een baliedienst had, kreeg ik gemiddeld 10-20 aangiftes PER dag van internet oplichting.
Een echte winkel/handelaar, zou je niet zo proberen over te halen om het te kopen. En al zeker niet door te zeggen dat jij je te veel zorgen maakt. Dit is namelijk gigantisch onprofessioneel!
Als je van je geld houd, koop je het alleen als je het op kunt komen halen. Hij kan nog zo leuk en aardig beweren dat er garantie op het spul zit, maar misschien krijg je wel helemaal geen product opgestuurd.
And guess what. Als je dan naar de politie gaat om aangifte te doen, kunnen ze er helemaal niks aan doen. Sterker nog, ze zeggen dan: "Eigen schuld, dikke bult!"