cdj 1000 mk 3 en djm 800 uit amerika (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

wannes951    posted on 04-06-2009 18:11
ik ben via een shop op ebay uit amerika bij een pioneer set terechtgekomen, dit is veel goedkoper dan bij ons, heeft iemand hier al ervaring mee?
werken alle functies en is het uitgangssignaal hetzelfde bij die pioneers als bij die van hier?
als men een omzetter gebruikt, zou dit dan lukken?

What do you think about cdj 1000 mk 3 en djm 800 uit amerika ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 04-06-2009 18:19
Waarom niet en de funcktie en lay out van spelers en mengpaneelen en effectors verschilt veder niks alleen werken ze op 110/125 volt
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Prozei    posted on 04-06-2009 18:21
Met een omvormer voor de spanning werkt alles.alleen heb je geen garantie hier.dus als er iets aan kapot is dan kan je het product terug sturen naar amerika. En als de verkoper dan niet thuis geeft zit je met een duur product waar je niks meer mee kan.
carlosa    posted on 04-06-2009 18:23
jaaa..dat werkt perfect...die van mij komt uit UK...en was ook een stuk goedkoper en ook nog eens bijna niet gebruikt...je moet wel opletten met taxes...ik heb een brief bij laten doen dat ik daar was blijven logeren dit en dat...en heb geen enkele cent taxes betaald...:D...
Ilja    posted on 04-06-2009 18:27
Dat is dus niet waar, net zoals bij alle grote merken krijg je wereldwijde support. Je moet met ander ding uitkijken, en dat is onze klote douane, als ze je pakken ga je heel wat dokken.
User edit by Ilja on 04-06-2009 @ 18:36:13 (100%)
Flaged
Esmee    posted on 04-06-2009 18:38
maar hoe willen ze je pakken...
ik bedoel maar ik ben de afgelopen 10 jaar toch wel minstens 2x per jaar met t vliegtuig gegaan (dus 20x in totaal he Winking my eye )
en ik heb nog NOOIT 1 of andere controle gehad...
ja goed als ze je koffer door zo'n scanner halen... gok ik dat ze niet echt zich zorgen maken om cd spelers..
er zijn geen pioneer honden (drugs/geld honden maar dan voor pioneer:P)
Ilja    posted on 04-06-2009 18:46
2x in het jaar in het vliegtuig , betreft het allemaal binnen of buiten EU ?
User edit by Ilja on 04-06-2009 @ 18:47:01 (1%)
Flaged
baath    posted on 04-06-2009 18:47
Poster: Esmee
ik bedoel maar ik ben de afgelopen 10 jaar toch wel minstens 2x per jaar met t vliegtuig gegaan (dus 20x in totaal he Winking my eye )
ja goed als ze je koffer door zo'n scanner halen... gok ik dat ze niet echt zich zorgen maken om cd spelers..

met die scanners kunnen ze toch echt van alles zien Winking my eye
maar jij geeft nu aan als je met het vliegtuig terugkomt.

maar als je dus wat besteld via i-net en laat opsturen kunnen ze het dus ook gewoon allemaal controleren.? de kans dat je gepakt word is natuurlijk niet super groot. maar toch een factor waar je echt wel rekening mee moet houden
Prozei    posted on 04-06-2009 18:47
Poster: Ilja
Dat is dus niet waar, net zoals bij alle grote merken krijg je wereldwijde support.

nogmaals er zit geen wereldwijde support op een pioneer pro dj product.
ik heb pas de garantie formulieren van een product uit nl na gekeken en daar heb je alleen garantie in europa en een klein gedeelte van azie.

dit geld ook voor een product?uit de states. alleen garantie in canada en usa.
kom je met een product uit de states bij een nederlands service center zullen ze hem direct weer mee geven en je verzoeken hem op te sturen naar de usa.

Poster: carlosa
jaaa..dat werkt perfect...die van mij komt uit UK...en was ook een stuk goedkoper en ook nog eens bijna niet gebruikt...je moet wel opletten met taxes...ik heb een brief bij laten doen dat ik daar was blijven logeren dit en dat...en heb geen enkele cent taxes betaald...:D...

volgens mij leef jij nog in 1900 ofzo de uk valt onder de eu.
in de eu heb je een vrijhandelszone.
dit betekend dat je geen btw of invoerrechten hoeft te betalen.
en hier wordt ook niet op gecontroleerd.
dat is de reden dat jij je product zo makkelijk door de doane hebt gekregen.

wel grappig dat zo'n bedrijf er dan ook echt een brief bij doet.

bij twijfel stuurt de belastingdienst gewoon een brief.
of je even het nederlandse factuur wil laten zien.
maar dit geld dus alleen voor producten die buiten de eu vandaan komen.
Mod edit by Prozei on 04-06-2009 18:54 (100%)
nils7    posted on 04-06-2009 18:47

Vanuit de UK betaal je geen taxes omdat er geen grens controle is tussen EU/Schengen landen.
Poster:?Esmee

je wilt niet weten wat 2x CDJ-1000 MK3 en DJM-800 weegt...
en dat mee nemen in je koffer (los want de doos past al niet) goeie grap
User edit by nils7 on 04-06-2009 @ 18:48:48 (100%)
wannes951    posted on 04-06-2009 18:48
weet er iemand hoeveel deze taxes dan zouden bedragen?

@carlosa: weet je nog juist wat er in die brief stond?
Ilja    posted on 04-06-2009 18:53
Omdat ik op schiphol werk jup.

19% btw
10% invoerrechten
+ een boete omdat je hem niet netjes vooraf bij douane ( klootzaken ) hebt aangemeld
baath    posted on 04-06-2009 18:56
Poster: wannes951
weet er iemand hoeveel deze taxes dan zouden bedragen?

@carlosa: weet je nog juist wat er in die brief stond?

voor belgie zou je dat denk ik gewoon ff bij de douane moeten navragen.
hier innederland moet je er gewoon flink invoerrechten over betalen als je het op de nette manier doet

als je met het vliegtuig terug komt mag je tot 430 euro belastinvrij mee nemen
voor je het gewoon in dan mag dat tot 22 euro belasting vrij
daar boven moet je btw a 19 % en de invoer rechten a 12 % betalen.
DjVictorF    posted on 04-06-2009 19:09
Je moet wel goed kijken of de site vertrouwbaar is!

Het is wel een stuk goedkoper.. TOT je de verzendkosten ziet! Die zijn rond de 300 euro. Ik wou dit namelijk ook doen omdat het daar gewoon een stuk goedkoper was maar als ik de verzendkosten erbij deed was het ongeveer evenduurUnhappy
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
carlosa    posted on 04-06-2009 19:16
Dat is dus niet waar, net zoals bij alle grote merken krijg je wereldwijde support. Je moet met ander ding uitkijken, en dat is onze klote douane, als ze je pakken ga je heel wat dokken.

vriend ik heb 3 keer iets gekocht uit UK en nog nooit iets betaald...ik kan je bewijs leveren via paypal...als je wilt..
edit: dacht dat je uit UK ook taxes moest betalen...maar gelukkig dus niet :D
User edit by carlosa on 04-06-2009 @ 19:18:37 (25%)
carlosa    posted on 04-06-2009 19:20
@ Prozei...nou weer iets geleerd...ik leefde dus in 1900 hahah
carlosa    posted on 04-06-2009 19:23
Poster: DjVictorF

Het is wel een stuk goedkoper.. TOT je de verzendkosten ziet! Die zijn rond de 300 euro. Ik wou dit namelijk ook doen omdat het daar gewoon een stuk goedkoper was maar als ik de verzendkosten erbij deed was het ongeveer evenduurUnhappy

bedoel je de verzendkosten met taxes....of alleen de verzendkosten want die zijn geen 300 euro,,,
wannes951    posted on 04-06-2009 19:26
de site is bbetrouwbaar hoor, het is een shop op ebay met al heel veel kopers die allemaal goede feedback hebben gegeven.
baath    posted on 04-06-2009 19:27
Poster: DjVictorF

300 euro is natuurlijk nog al erg absurt hoog.
zijn genoeg goedkopere manier, alleen is het dan net wat langer onderweg

Esmee    posted on 04-06-2009 19:32
2x in het jaar in het vliegtuig , betreft het allemaal binnen of buiten EU ?

ohja
stom van me Cool
t meeste binnen Winking my eye mallorca en lanzarote Happy, laughing
carlosa    posted on 04-06-2009 19:33
mijn zwager heeft ooit een digitech vocal live gekocht via...ebay en de verzendkosten waren rond de 75 dollar...
User edit by carlosa on 04-06-2009 @ 19:33:52 (5%)
Ilja    posted on 04-06-2009 20:48
vriend ik heb 3 keer iets gekocht uit UK en nog nooit iets betaald...ik kan je bewijs leveren via paypal...als je wilt..
edit: dacht dat je uit UK ook taxes moest betalen...maar gelukkig dus niet :D

UK ligt in EU dus dat hoef je inderdaad nooit iets te betalen ( al voer je een container in ) Als je bijvoorbeeld vanuit Zwitserland of Noorwegen of elke andere land buiten EU Belastingvrij iets wilt invoeren mag het nu maximaal tot 430 euro. Alles daarboven moet je dokken ( mits je een brave burger bent en het aangeeft ( dan hoef je geen boete te betalen ) )Cool?Ik doe het trouwens ook nie hoor ( ik weet veel trukjes van die rot ambtenaren en weet gelukkig hoe ik ze moet ontduiken, en wil best met jullie delen )
Dolivieira    posted on 04-06-2009 21:05
Ja maar het is wel logisch dat je invoer rechten moet betalen. Het is in nederland alleen zo absurt duur.Cool Daarom koop ik lekker mijn spullen gewoon in Nederland. Dan maar iets meer betalen. Heb je dat gezeik ook niet met invoerrechten en verzendkosten. Over de grens gaat ook nog wel. En ik ga lekker naar de shop. Voor mijn dure spullen. Kleingoed zoals CDmappen enz laat ik wel soms opsturen .Cool
carlosa    posted on 04-06-2009 21:22
Ui de UK ben je voordelig uit...gear is goedkoop en de verzendkosten vallen mee..ik heb 2x cdx, 1x cdj 1000 mk3 en een vestax pmc 280 pro gekocht van ebay...en ze waren in uitstekende staat.....en kijk maar eens op ebay.co.uk...hoe goedkoop je daar aan gear kan komen....
User edit by carlosa on 04-06-2009 @ 21:24:08 (100%)
remco87    posted on 05-06-2009 00:18
Waar je mee moet opletten met apparaten uit de VS is dat niet alleen de spanning anders is (110v ipv 230v), maar ook de frequentie. Ons lichtnet is namelijk 50hz, en dat in de VS 60hz. Als je een simpele spanningsomvormer koopt sloop je waarschijnlijk je apparatuur alsnog. Je hebt dus een frequentieomvormer nodig die de spanning omzet van 230 50hz naar 110v 60hz.

Mijn ervaringen met importeren uit de UK zijn heel erg goed. Maar daar is het ook EU voor en de pond is nu ook niet zo voordelig om uit de UK te gaan halen dus dat kan ik je afraden.
Dolivieira    posted on 05-06-2009 02:46
Poster: remco87
Waar je mee moet opletten met apparaten uit de VS is dat niet alleen de spanning anders is (110v ipv 230v), maar ook de frequentie. Ons lichtnet is namelijk 50hz, en dat in de VS 60hz. Als je een simpele spanningsomvormer koopt sloop je waarschijnlijk je apparatuur alsnog. Je hebt dus een frequentieomvormer nodig die de spanning omzet van 230 50hz naar 110v 60hz.

Mijn ervaringen met importeren uit de UK zijn heel erg goed. Maar daar is het ook EU voor en de pond is nu ook niet zo voordelig om uit de UK te gaan halen dus dat kan ik je afraden.

Was ik effe vergeten over de HZs Cool. Is waar ook
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

88 Users online: 5 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 3.003
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.837.715