Poster: Esmee
maar hoe willen ze je pakken...
ik bedoel maar ik ben de afgelopen 10 jaar toch wel minstens 2x per jaar met t vliegtuig gegaan (dus 20x in totaal he )
en ik heb nog NOOIT 1 of andere controle gehad...
ja goed als ze je koffer door zo'n scanner halen... gok ik dat ze niet echt zich zorgen maken om cd spelers..
er zijn geen pioneer honden (drugs/geld honden maar dan voor pioneer:P)
Poster: Ilja
Dat is dus niet waar, net zoals bij alle grote merken krijg je wereldwijde support.
Poster: carlosa
jaaa..dat werkt perfect...die van mij komt uit UK...en was ook een stuk goedkoper en ook nog eens bijna niet gebruikt...je moet wel opletten met taxes...ik heb een brief bij laten doen dat ik daar was blijven logeren dit en dat...en heb geen enkele cent taxes betaald...:D...
jaaa..dat werkt perfect...die van mij komt uit UK...en was ook een stuk goedkoper en ook nog eens bijna niet gebruikt...je moet wel opletten met taxes...ik heb een brief bij laten doen dat ik daar was blijven logeren dit en dat...en heb geen enkele cent taxes betaald...:D...
Poster:?Esmee
maar hoe willen ze je pakken...
ik bedoel maar ik ben de afgelopen 10 jaar toch wel minstens 2x per jaar met t vliegtuig gegaan (dus 20x in totaal he )
en ik heb nog NOOIT 1 of andere controle gehad...
ja goed als ze je koffer door zo'n scanner halen... gok ik dat ze niet echt zich zorgen maken om cd spelers..
er zijn geen pioneer honden (drugs/geld honden maar dan voor pioneer:P)
Poster: wannes951
weet er iemand hoeveel deze taxes dan zouden bedragen?
@carlosa: weet je nog juist wat er in die brief stond?
Dat is dus niet waar, net zoals bij alle grote merken krijg je wereldwijde support. Je moet met ander ding uitkijken, en dat is onze klote douane, als ze je pakken ga je heel wat dokken.
Poster: DjVictorF
Je moet wel goed kijken of de site vertrouwbaar is!
Het is wel een stuk goedkoper.. TOT je de verzendkosten ziet! Die zijn rond de 300 euro. Ik wou dit namelijk ook doen omdat het daar gewoon een stuk goedkoper was maar als ik de verzendkosten erbij deed was het ongeveer evenduur
Poster: DjVictorF
Je moet wel goed kijken of de site vertrouwbaar is!
Het is wel een stuk goedkoper.. TOT je de verzendkosten ziet! Die zijn rond de 300 euro. Ik wou dit namelijk ook doen omdat het daar gewoon een stuk goedkoper was maar als ik de verzendkosten erbij deed was het ongeveer evenduur
2x in het jaar in het vliegtuig , betreft het allemaal binnen of buiten EU ?
vriend ik heb 3 keer iets gekocht uit UK en nog nooit iets betaald...ik kan je bewijs leveren via paypal...als je wilt..edit: dacht dat je uit UK ook taxes moest betalen...maar gelukkig dus niet :D
Poster: remco87
Waar je mee moet opletten met apparaten uit de VS is dat niet alleen de spanning anders is (110v ipv 230v), maar ook de frequentie. Ons lichtnet is namelijk 50hz, en dat in de VS 60hz. Als je een simpele spanningsomvormer koopt sloop je waarschijnlijk je apparatuur alsnog. Je hebt dus een frequentieomvormer nodig die de spanning omzet van 230 50hz naar 110v 60hz.
Mijn ervaringen met importeren uit de UK zijn heel erg goed. Maar daar is het ook EU voor en de pond is nu ook niet zo voordelig om uit de UK te gaan halen dus dat kan ik je afraden.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.