Drumpad Aansluiten Op Drumcomputer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Seca    posted on 29-05-2009 22:16
Hey DJR! Cool

Ik heb een paar maanden geleden een KORG padKONTROL gekocht.
Ik zit er nu wat mee te oefenen, en nu is mijn vraag of het mogelijk is om die padKONTROL te gebruiken zonder computer. Het is de bedoeling om op een gemakkelijke manier te drummen met die padKONTROL. Werkt dat gemakkelijk met midi instellingen?

??????????????????????????????????????

What do you think about Drumpad Aansluiten Op Drumcomputer ??

Vote :   

main    posted on 30-05-2009 12:33
heb zelf geen idee, heb je de search al gebruikt?
Dyno    posted on 30-05-2009 15:12
Ik neem aan dat je een handleiding met Easy Start Guide bij de Korg padKONTROL hebt gekregen?!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Boyd    posted on 31-05-2009 16:31
Ik denk dat je hem dan op iets aan moet sluiten wat lijkt op de V-machine.
Bloedworst    posted on 20-06-2009 11:53
hey het is puur en midi controller, het aperaat produceerd geen geluid, je zal ten alle tijden en slave nodig hebben, kan zijn computer of midi module.
En makkelijk met midi werken, ja daarvoor is hij gemaakt, je pads die je noten triggeren kan je toewijsen onder user scenes, en onder de pre scenes zullen je GM GS enzo zitten.
Dus kortom midi out naar midi in van je comp/module, controllers toe wijsen doe je meestal in je seqencer, tenzij je live speeld maar daar voor zitten er weinig opties op de padkontrol plus dat je een hand nodig heb om te spelen en met die andere maar een controller tegelijk kan trimmen.

This is an old Topic

No new postings for 5.806 days.
 Post CommentThat would be 193.5 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

134 Users online: 26 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 17.354
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.753.869