Ik heb een paar maanden geleden een KORG padKONTROL gekocht. Ik zit er nu wat mee te oefenen, en nu is mijn vraag of het mogelijk is om die padKONTROL te gebruiken zonder computer. Het is de bedoeling om op een gemakkelijke manier te drummen met die padKONTROL. Werkt dat gemakkelijk met midi instellingen?
??????????????????????????????????????
What do you think about Drumpad Aansluiten Op Drumcomputer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hey het is puur en midi controller, het aperaat produceerd geen geluid, je zal ten alle tijden en slave nodig hebben, kan zijn computer of midi module. En makkelijk met midi werken, ja daarvoor is hij gemaakt, je pads die je noten triggeren kan je toewijsen onder user scenes, en onder de pre scenes zullen je GM GS enzo zitten. Dus kortom midi out naar midi in van je comp/module, controllers toe wijsen doe je meestal in je seqencer, tenzij je live speeld maar daar voor zitten er weinig opties op de padkontrol plus dat je een hand nodig heb om te spelen en met die andere maar een controller tegelijk kan trimmen.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.