Hulp nodig bij DJ apparatuur (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Helixon    posted on 29-05-2009 19:11
Hallo allemaal ik ben van plan om een dj booth te maken.
oomdat ik niet weet welke mixers en cd players die voor weinig geld degelijke kwaliteit en functionaliteit hebben. Ik ontvan jullie adviezen vanharte.. alles is welkom.
ik heb geen vast budget maar, Pioneer dat staat nog te hoog op de plank...
ik ben aan het kijken naar een mixertje vergelijkbaar met de Behringer DJX 750, ik heb een soort mixertje gevonden maar ik weet niet of deze degelijk is, dit mengpaneel is de Synq SMX-2..

greetzz Dj Helixon (Dean)

What do you think about Hulp nodig bij DJ apparatuur ??

Vote :   

carlosa    posted on 29-05-2009 19:13
wat heb je te bestedenConfused
main    posted on 29-05-2009 19:16
check mijn booth.

2? x numark axis 9
1 x behringer vmx 300 (had daarvoor numark dm 1050 die ik jou aanraad)
Saskia    posted on 29-05-2009 19:19
hier zijn al erg veel topics over..
waaronder? ////www.djresource.eu/Forum/topic/12897/highlight/BUDGET/
is een voorbeeld uit de vele topics.
Gebruik de search knop en je vind heel veel Winking my eye
mrmagix    posted on 29-05-2009 19:46
Ik heb de smx-3 van synq en ben er zeer blij mee. Een mengpaneel dat veel kan aan een nog redelijke prijs! aanradertje dus.
Omdat pioneer voor mij ook wel wat te duur is heb ik jb-systems spelers. Zeer leuk om op te beginnen en ook voor semi-professioneel te gebruiken.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
dacuba    posted on 30-05-2009 20:25
Ik heb eventueel nog een smx2 te koop!
tom-j    posted on 30-05-2009 20:34
SMX-2 is een goede keuze! nog nooit problemen mee gehad!
DjVictorF    posted on 30-05-2009 20:46
Is goede mixer hoor! Daar zou je dan 2 denon dn-s 1000's bij kunnen doen als je dat geld hebt!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Ilja    posted on 31-05-2009 08:58
Wil je een 4 kanaals of 2 mixer Confused ?voor beide kan je 2de hands goede prijsje krijgen.?
brecht    posted on 31-05-2009 09:37
Synq is echt wel heel degelijk. IK heb de synq SMX-1. Heel tevreden van! Ik wil ook wel eens pioneer, maar die prijzen zijn gewoon te hoog!
spunzel    posted on 31-05-2009 11:57
ik ben momenteel ook op zoek naar een mixer en heb de PRO MIXER DX052 op het oog, mooi 2e handsje lekker goedkoop.
iemand ervaring of weet iemand of het een goede keus is?Cool
DAW    posted on 31-05-2009 11:59
Poster: spunzel
ik ben momenteel ook op zoek naar een mixer en heb de PRO MIXER DX052 op het oog, mooi 2e handsje lekker goedkoop.
iemand ervaring of weet iemand of het een goede keus is?Cool

Wellicht zou je de bovenstaande vragen kunnen beantwoorden
-budget
-2 of 4 kanalen
-etc
http://EOSfotografie.nl
Mixt-Ape    posted on 31-05-2009 13:37
Ik zou voor de SMX-2 gaan! Als je slechts 2 kanalen nodig hebt misschien eens kijken naar Xone: 22 of Reloop IQ2?
tek-zotic    posted on 31-05-2009 14:46
ik heb hier een synq SMX2 staan die weg mag, factuur, zeer leuke mixer, maar wil gewoon?ecler evo 4 :d?originele verpakking enzo is allemaal aanwezig
pm me maar mocht ge intresse hebben
User edit by tek-zotic on 31-05-2009 @ 14:47:31 (85%)
Helixon    posted on 01-06-2009 12:34
Ik heb een vraag... heeft iemand van jullie ervaring met de Reloop RMX-40 BlackFire
mijn budget staat nog niet vast. ik wil graag een clubmixer MET effecten vier kanaals...

greetzz Dean
Dolivieira    posted on 01-06-2009 13:15
Schijnt een heel leuk mengpaneeltje te zijn. voor weinig geld. Super om mee te beginnen.
ik zie hem ook regelmatig voorbij komen in dj booths. Kijk anders effe in de gearbase dan weet je gelijk wat je in huis haal. Staan trouwens meestal ook nog korte recenties van?users bij.

Ik heb zelf nog even gekeken. Is zeker een goed alternatief voor als je geen DJM/A&H noem ze maar op kan kopen. Vooral naar de djm serie is de overstap klein. Je krijgt futures veel voor betaalbare prijs.
CDJ2000Nexus XDJ700 EFX1000 DJM2000 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 01-06-2009 @ 13:26:45 (100%)
MaximDJ    posted on 01-06-2009 17:16
Poster: Helixon
Ik heb een vraag... heeft iemand van jullie ervaring met de Reloop RMX-40 BlackFire
mijn budget staat nog niet vast. ik wil graag een clubmixer MET effecten vier kanaals...

greetzz Dean

IK heb em ook. Hij is gewoon SUPER! Gewoon kopen voor dat geld. Duidelijk, overzichtelijk, strak design, goede VU meters, opzich wel leuke effecten, en hij kost niet zo heel veel!
Over de kwaliteit: Ik heb hem nou zo ong. 2 ? 3 jaar, elke week mee on the road geweest, en hij doet het nog steeds super! Nog geen krakende faders e.d. tegengekomen!

Gewoon Doen!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Tekhead    posted on 01-06-2009 20:57
reloop is toch een meer dan behoorlijk mixertje, leuke prijs/kwaliteit verhouding
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tfvs    posted on 01-06-2009 23:24
ben er nog steeds een voorstander van om een tweedehands Dateq xtc te kopen voor 250 euro en 2 numark axis 9sWinking my eye of 4.. zeker weten een lekker setjeWinking my eye
greetz
Dolivieira    posted on 02-06-2009 04:14
Goed spul DateqCool
CDJ2000Nexus XDJ700 EFX1000 DJM2000 RMX1000 SL1200MK2s
TheDutchDecks    posted on 03-06-2009 20:19
Poster: Tekhead
reloop is toch een meer dan behoorlijk mixertje, leuke prijs/kwaliteit verhouding

bij die mening sluit ik me aan, met reloop heb je een mooie basis staan.
ik zou een 4 kanaals mixer kiezen daar kun je altijd nog op uitbreiden.
en tegen de tijd dat je het geld er wel voor hebt kun je natuurlijk overstappen naar een
mooien denon of pioneer. Cool
Xtremer    posted on 03-06-2009 20:26
Reloop RMX-40 DSP Blackfire is zeker een aanrader! Heb de mixer zelf ook gehad en hij heeft prima zijn werk gedaan. En waarom een Dateq XTC? Het ziet er niet uit (mening) en het heeft geen effecten.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
TheDutchDecks    posted on 03-06-2009 20:39
Poster: Xtremer
Reloop RMX-40 DSP Blackfire is zeker een aanrader! Heb de mixer zelf ook gehad en hij heeft prima zijn werk gedaan. En waarom een Dateq XTC? Het ziet er niet uit (mening) en het heeft geen effecten.

niet iedereen gebruikt die effecten, en naar mijn mening maakt het niet uit hoe het eruit ziet.
als je ergens staat te draaien hebben mensen liever iets wat beter klinkt dan iets wat er beter uitziet.
Estacy    posted on 03-06-2009 20:53
Poster: Xtremer

gooi eens een dateq en een reloop tegen de grond, welke doet het daarna nog perfect? juist, de dateq.?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
LASWA    posted on 03-06-2009 20:58
ik heb zelf een smx-2 echt een aanrader maar je moet wat oefene op de effecten want dat werkt nogal ingewikkeld... hij heeft wel 1 groot probleem de sampler echt geen enkel enkele kaart krijg ik ervoor geformateert ik koop mijn spullen bij sonora leuven echt een geweldige winkel maar zelf zij krijgen er geen kop aan hoe de sampler werkt.... wat wel handig is je kunt kiezen welke ingang je op welk kanaal wil zo kun je bijvoorbeeld 2 keer dezelfde ingang nemen en dan een met effect en een zonder das wel leuk zo kun je echt geweldige effectencreeren!Cool?
Esmee    posted on 03-06-2009 21:18
Poster: LASWA
ik heb zelf een smx-2 echt een aanrader maar je moet wat oefene op de effecten want dat werkt nogal ingewikkeld... hij heeft wel 1 groot probleem de sampler echt geen enkel enkele kaart krijg ik ervoor geformateert ik koop mijn spullen bij sonora leuven echt een geweldige winkel maar zelf zij krijgen er geen kop aan hoe de sampler werkt.... wat wel handig is je kunt kiezen welke ingang je op welk kanaal wil zo kun je bijvoorbeeld 2 keer dezelfde ingang nemen en dan een met effect en een zonder das wel leuk zo kun je echt geweldige effectencreeren!Cool

misschien is het handig om eens een punt te typen in de zin die je nu hebt Winking my eye dan is het ook nog eens begrijpbaarCool

@ Topic starter
wat is precies je budget
moet je ook boxen er bij?
headphone?
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

79 Users online: 2 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 4.613
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.043.346