Poster: spunzel
ik ben momenteel ook op zoek naar een mixer en heb de PRO MIXER DX052 op het oog, mooi 2e handsje lekker goedkoop.
iemand ervaring of weet iemand of het een goede keus is?
Poster: Helixon
Ik heb een vraag... heeft iemand van jullie ervaring met de Reloop RMX-40 BlackFire
mijn budget staat nog niet vast. ik wil graag een clubmixer MET effecten vier kanaals...
greetzz Dean
Poster: Tekhead
reloop is toch een meer dan behoorlijk mixertje, leuke prijs/kwaliteit verhouding
Poster: Xtremer
Reloop RMX-40 DSP Blackfire is zeker een aanrader! Heb de mixer zelf ook gehad en hij heeft prima zijn werk gedaan. En waarom een Dateq XTC? Het ziet er niet uit (mening) en het heeft geen effecten.
Poster: Xtremer
Reloop RMX-40 DSP Blackfire is zeker een aanrader! Heb de mixer zelf ook gehad en hij heeft prima zijn werk gedaan. En waarom een Dateq XTC? Het ziet er niet uit (mening) en het heeft geen effecten.
Poster: LASWA
ik heb zelf een smx-2 echt een aanrader maar je moet wat oefene op de effecten want dat werkt nogal ingewikkeld... hij heeft wel 1 groot probleem de sampler echt geen enkel enkele kaart krijg ik ervoor geformateert ik koop mijn spullen bij sonora leuven echt een geweldige winkel maar zelf zij krijgen er geen kop aan hoe de sampler werkt.... wat wel handig is je kunt kiezen welke ingang je op welk kanaal wil zo kun je bijvoorbeeld 2 keer dezelfde ingang nemen en dan een met effect en een zonder das wel leuk zo kun je echt geweldige effectencreeren!![]()
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.