De Late Leeuw Chat Corner (Deel 21) (30/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

niiicola    posted on 28-05-2009 19:31
Hier is ie dan! Het 21e deel van de Late Leeuw al!
Nu heb ik eens de eer om een deel te openen... So here it is!

Dit is d? plek om off-topic te praten! Onzin is hier op de goede plek!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1?
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20

En nu deel 21!
Dit is de Late Leeuw's 21e verjaardag GEFELICITEERD!
Deel 21
Gewoon.
User edit by niiicola on 28-05-2009 @ 19:33:09 (2%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 21) ??

Vote :   

the-melody    posted on 19-06-2009 19:21
is die track al uit dan?
Laidback    posted on 19-06-2009 19:22
Poster: Laidback
housequake Ft. Anita Kelsey - Shed My Skin.. wat een track.. wat een track!.. echt lekkr!
vooral als je die vocal ff fink ramt met andere tracks!
klinkt best vetjes toch ?
(heb het gewoon ff rauw in elkaar gemieterd hoor haha)

nee nog niet.. haha?Cool
Estacy    posted on 19-06-2009 19:37
Poster: Saskia
Ik haat ouders
die mij storen
tijdens het draaien en dan vooral tijdens het beatmatchen
grr.

echt he, hep je je koptelefoon op, en een lekker nummer, beginnen ze te zeuren dat ik ze niet hoor als we moeten gaan eten!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
the-melody    posted on 19-06-2009 19:45
Haha typisch he, of van die oude mensen die naast je zitten in de bus/tram/trein. Jij zit daar met je ipod in je oren en ze beginnen een hele uitleg te doen...Cool
Dj_Fantasy    posted on 19-06-2009 19:49
Ik luister gewoon muziek op mijn kamer, op een NORMAAL volume..en nog hoor ik ze niet:P
Kan me persoonlijk ook niet veel schelen, als ze me echt nodig hebben dan moeten ze maar mijn kamer binnenkomen.
Wat ik wel merk is dat oudere mensen mij nogal raar aankijken als ik lekker mijn ipod met hardcore lekker luid op mijn oren zet:D, en ik draag al express inears..
dj2dj.nl
Mixt-Ape    posted on 19-06-2009 19:50
Inderdaad, en die oude mensen zijn dan zo blij dat ze eens tegen iemand kunnen praten dus is het zo erg om ze af te schepen!
Laidback    posted on 19-06-2009 19:55
Esmee    posted on 19-06-2009 21:49
nou ik ben weer terug Happy, laughing
beste kamp ooit van de afgelopen 6 jaar, deze was echt het leukste Happy, laughing
afgezien van dat de ouders die ons opkwamen halen ipv 2 uur 6 uur erover gedaan ahdden om bij ons te komen door verschrikkelijke file... + 1 ouder had een lekke band, dus we kwamen om half 8 weer op school aan ipv om half 2 Happy, laughing
naar huis rijden was namelijk ook niet uhhm... erg vlot
maar gelukkig had mn gs leraar waar ik bij mee reed heerlijke muziek (allemaal jeugdvantegenwoordig ging ie meezinge op de heenweg en op de terug weg heerlijke muziek a le rhythm is a dancer)
die we natuurlijk keihard aanhadden gezet waardoor iedereen die langsreed een beetje appart keek Cool
helemaal nadat de hele auto keihard o-zone - dragostea dinges (numa numa) ging meeblerren Cool

hier nog wat spannends gebeurt?

Mathiz    posted on 19-06-2009 22:33
Goeie mix trouwens zit wat variatie in met loopjes mooi gedaan heb je die loopjes handmatig gezet ?analoog of digitaal gemixed?
User edit by Mathiz on 19-06-2009 @ 22:34:19 (28%)
Laidback    posted on 19-06-2009 22:37
Poster: matezo
Goeie mix trouwens zit wat variatie in met loopjes mooi gedaan heb je die loopjes handmatig gezet ?analoog of digitaal gemixed?

thnx!
loopjes zijn handmatig gezet, en het stutter gedeelte is creatief met Roll..?
kameraad heeft net een ganz nieuwe Djm-800 (naast zn al royale 2cdj-1000mk3s en 1xcdj-800 +efx-1000) net uit de winkel.. vanmorgen binnen gekregen dus moest even ingewijd worden..?
we gaan vanavond nog even verder expect more.. lol
Snoey    posted on 20-06-2009 05:42
Die Anita Kelsey had ook een onwijs toffe plaat gemaakt met First State, genaamd 'falling'.?http://www.youtube.com/watch?v=exEi1HUkskE en dan blijf ik falling toch een betere plaat vinden :P
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bouncy    posted on 20-06-2009 11:18
Poster: Esmee
hier nog wat spannends gebeurt?

Just the usual things...
cross-over    posted on 20-06-2009 19:31
Ik haat ouders
die mij storen
grr.

Poster: Estacy
echt he, hep je je koptelefoon op, en een lekker nummer, beginnen ze te zeuren dat ik ze niet hoor als we moeten gaan eten!

Cool? ik de kids als ze zeuren dat ze willen eten als ik aan het draaien ben......?
http://soundcloud.com/lau-daniels
Stefjuuh    posted on 20-06-2009 19:54
Ik haat ouders
die mij storen
grr.

Sneller beatmatchen, minder kans dat ze je op dat moment storen!Winking my eye
OneSixty    posted on 20-06-2009 19:55
Ik haat ouders
die mij storen
grr.

Headphone kopen die beter afsluit Winking my eye
Lawrenz    posted on 20-06-2009 21:18
Ik haat ouders
die mij storen
grr.

Moet je maar niet twee dingen tegelijk kunnen Cool mijn ouders probeerden wel is met me te "communiceren" als ik draaide maar ik hoorde altijd maar de helft van wat ze zeiden omdat ik bezig was met draaien!
Tekhead    posted on 20-06-2009 21:33
communiceren met je ouders is af en toe belangrijk hoor, zet af en toe je HP af en luister eens even wat ze te vertellen hebben, ben je gelijk een tijdje van hen af
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lawrenz    posted on 20-06-2009 22:04
Poster: Tekhead
communiceren met je ouders is af en toe belangrijk hoor, zet af en toe je HP af en luister eens even wat ze te vertellen hebben, ben je gelijk een tijdje van hen af

Tuurlijk, doe ik ook wel is hoor, ben ook weer niet zo rebels als helemaal niet luisteren. Maar af en toe heb ik geen zin in hun gezeur (en dan ook terecht want dan gaat het ?cht nergens over), en dan vind ik dat ik af en toe wel m'n koptelefoon op mag zetten of ze effe mag negeren Cool
Winston    posted on 20-06-2009 23:42
Poster: Snoey
Die Anita Kelsey had ook een onwijs toffe plaat gemaakt met First State, genaamd 'falling'.

Echt super.
Tic Toc
DAW    posted on 21-06-2009 00:46
Vanavond me Mac Mini opnieuw ingericht eerst nieuwe install OS X en Extra Iomega Minimax er aangehangen. Gelijk de drie externe harde schrijven opnieuw ingedeeld. Hangt nu 3TB aan.

Vorige week had ik het intern geheugen vervangen van de Mini. Dat is een .... klus. Met plamuur mes Mini uit elkaar wippen vervolgens airport etc los halen en dan schroeven er uit om de hdd en combo drive op te kunnen tillen. Geheugen zit dus diep verstopt bij de Mini Cool

http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 21-06-2009 @ 00:49:03 (2%)
Crazy    posted on 21-06-2009 00:56
Poster: DAW
Vanavond me Mac Mini opnieuw ingericht eerst nieuwe install OS X en Extra Iomega Minimax er aangehangen. Gelijk de drie externe harde schrijven opnieuw ingedeeld. Hangt nu 3TB aan.

Vorige week had ik het intern geheugen vervangen van de Mini. Dat is een .... klus. Met plamuur mes Mini uit elkaar wippen vervolgens airport etc los halen en dan schroeven er uit om de hdd en combo drive op te kunnen tillen. Geheugen zit dus diep verstopt bij de Mini Cool

Totaal geen verstand van pc's, naja eenbeetje. Heb ook 3TB extern aan me pc hangen,en elk opgedeeld door 4. Dus heb 12x 250 GB uit die externe. En nog 760 intern, 1x 500 gb als hoofdschijf, en 260 als extra. En heb die processor van C*puterl*nd van ?1099... Vond het ook prijzig maar hij is erg snel. Verder natuurlijk geheugen etc. video/geluidskaart de hele mikmak, geen idee welke, me "schoonvader" weet dr alles van:P
User edit by Crazy on 21-06-2009 @ 00:58:16 (31%)
Tekhead    posted on 21-06-2009 01:05
Poster: Lawrenz

Tuurlijk, doe ik ook wel is hoor, ben ook weer niet zo rebels als helemaal niet luisteren. Maar af en toe heb ik geen zin in hun gezeur (en dan ook terecht want dan gaat het ?cht nergens over), en dan vind ik dat ik af en toe wel m'n koptelefoon op mag zetten of ze effe mag negeren Cool

Je draait m'n stelling om, zo bedoel ik het niet?
donkey    posted on 21-06-2009 04:25
Ik kom net van de mondial in beek xD

Nu voor het eerst geweest, en ik vond het best vet.

Zou er graag eens draaien, tog maar eens een mailtje sturen.

Maniax
User edit by donkey on 21-06-2009 @ 04:28:01 (6%)
Tekhead    posted on 21-06-2009 04:56
Al gesloten de Mondial ?
Saskia    posted on 21-06-2009 08:37
Ja mondial kom ik ook wel vaker, is echt?een leuke tent. Happy, laughing
Volgens mij gaat die pas om 6 uur dicht of om 7 ofzo..
User edit by Saskia on 21-06-2009 @ 08:38:34 (100%)

198 Users online: 61 Guests (137 Unknown)
Pages generated today : 45.171
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.433.545