Poster: Laidback
housequake Ft. Anita Kelsey - Shed My Skin.. wat een track.. wat een track!.. echt lekkr!vooral als je die vocal ff fink ramt met andere tracks!klinkt best vetjes toch ?(heb het gewoon ff rauw in elkaar gemieterd hoor haha)
Poster: Saskia
Ik haat ouders
die mij storen
tijdens het draaien en dan vooral tijdens het beatmatchen
grr.
Poster: matezo
Goeie mix trouwens zit wat variatie in met loopjes mooi gedaan heb je die loopjes handmatig gezet ?analoog of digitaal gemixed?
Poster: Esmee
hier nog wat spannends gebeurt?
Poster: Saskia Ik haat ouders die mij storen tijdens het draaien en dan vooral tijdens het beatmatchen grr. |
Poster: Estacy
echt he, hep je je koptelefoon op, en een lekker nummer, beginnen ze te zeuren dat ik ze niet hoor als we moeten gaan eten!
Ik haat ouders
die mij storen
grr.
Ik haat ouders
die mij storen
grr.
Ik haat ouders
die mij storen
grr.
Poster: Tekhead
communiceren met je ouders is af en toe belangrijk hoor, zet af en toe je HP af en luister eens even wat ze te vertellen hebben, ben je gelijk een tijdje van hen af
Poster: Snoey
Die Anita Kelsey had ook een onwijs toffe plaat gemaakt met First State, genaamd 'falling'.
Poster: DAW
Vanavond me Mac Mini opnieuw ingericht eerst nieuwe install OS X en Extra Iomega Minimax er aangehangen. Gelijk de drie externe harde schrijven opnieuw ingedeeld. Hangt nu 3TB aan.
Vorige week had ik het intern geheugen vervangen van de Mini. Dat is een .... klus. Met plamuur mes Mini uit elkaar wippen vervolgens airport etc los halen en dan schroeven er uit om de hdd en combo drive op te kunnen tillen. Geheugen zit dus diep verstopt bij de Mini
Poster: Lawrenz
Tuurlijk, doe ik ook wel is hoor, ben ook weer niet zo rebels als helemaal niet luisteren. Maar af en toe heb ik geen zin in hun gezeur (en dan ook terecht want dan gaat het ?cht nergens over), en dan vind ik dat ik af en toe wel m'n koptelefoon op mag zetten of ze effe mag negeren