Poster: Estacy
omg.... zie net dat ik pro ben?
tnx. had het alleen nog lang niet verwacht. Eerder rond de 1000 posts ofzo
Poster: Esmee
filmen doe ik dr niet mee
foto's gaat het mij om:
-?? dat het een mooie foto is, dus een beetje kwaliteit is wel een must.
-?? dat ik hem vrij snel kan maken, als mn zusje een ballet uitvoering heeft en ze springt, wil ik graag????? meteen de foto kunnen maken... en niet pas 4 sec later als ze al weer verder danst.
-?? Verder lijkt me een beetje grote hoek wel handig, zodat ik dichtbij kan staan maar toch veel mensen op de foto kan krijgen.
-??? De grootste rede waarom ik van mijn huidige camera af wil is(lees 1 van de 1e digitale camera's die bestond met 5 mp) omdat de foto's binnen verschrikkelijk zijn.
Met daglicht zijn ze nog gewoon oke.... maar zogauw de lampen aangaan...
Natuurlijk moet de camera beschikken over optische zoom, 4x is voormij al genoeg.
Oja als hij in mn jaszak past is dat wel mooi meegenomen
Poster: Esmee
filmen doe ik dr niet mee
foto's gaat het mij om:
-?? dat het een mooie foto is, dus een beetje kwaliteit is wel een must.
-?? dat ik hem vrij snel kan maken, als mn zusje een ballet uitvoering heeft en ze springt, wil ik graag????? meteen de foto kunnen maken... en niet pas 4 sec later als ze al weer verder danst.
-?? Verder lijkt me een beetje grote hoek wel handig, zodat ik dichtbij kan staan maar toch veel mensen op de foto kan krijgen.
-??? De grootste rede waarom ik van mijn huidige camera af wil is(lees 1 van de 1e digitale camera's die bestond met 5 mp) omdat de foto's binnen verschrikkelijk zijn.
Met daglicht zijn ze nog gewoon oke.... maar zogauw de lampen aangaan...
Natuurlijk moet de camera beschikken over optische zoom, 4x is voormij al genoeg.
Oja als hij in mn jaszak past is dat wel mooi meegenomen
omg.... zie net dat ik pro ben?
Poster: milanium
Gefeliciteerd, maar hou please op met OMG:P
je bent tog geen tutje met: O My GOOOD.:P
Poster: DjVictorF
Ik wil graag een koptelefoon kopen voor bij mijn mp3. Ik ga hier niet mijn Denon dn-hp 700 voor gebruiken want daar vind ik hem net iets te duur voor! Maar nu dus de vraag:
Weet iemand een mooie koptelefoon die ook nog redelijk wat geluidskwaliteit heeft van onder de 70 euro? Ik heb al gekeken bij skullcandy daar zitten ook wel wat koptelefoons bij.
Ik stel dit maar in de late leeuw want wil er nog niet een heel nieuw topic over aanmaken.
ik hoor het graag!
Poster: DjVictorF
Ik wil graag een koptelefoon kopen voor bij mijn mp3. Ik ga hier niet mijn Denon dn-hp 700 voor gebruiken want daar vind ik hem net iets te duur voor! Maar nu dus de vraag:
Weet iemand een mooie koptelefoon die ook nog redelijk wat geluidskwaliteit heeft van onder de 70 euro? Ik heb al gekeken bij skullcandy daar zitten ook wel wat koptelefoons bij.
Ik stel dit maar in de late leeuw want wil er nog niet een heel nieuw topic over aanmaken.
ik hoor het graag!
Poster: BoydGrift
Zo dat zijn een boel wensen, je beeldkwaliteit ligt niet aan het aantal megapixel.
Als je toch een Spiegelreflex wilt, en je wil sirrieus gaan fotograveren kun je voor een Nikon d40x of een Canon 1000D kijken.
Anders als je toch een compact wil:
Canon SX110
Of een canon Ixus 85/90/95
Canon maakt goede camera's, ben zelf van plan een canon 40D met een leuk lensje te kopen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.