Poster: djdolivieira
Dit is geen replay op mijn post. Maar hoe kan ik, en wat moet ik doen, om traktor aan te sluiten op de CDJ400? Ik hoorde dat er ook een geluidskaart in de CDJ400. Nu staat er nij een van dwe tenten waar ik draai 2xCDJ400. Dat is ook een?van de tenten?waar ik allround moet draaien. Zou ideaal zijn om dan alleen mijn labtop nodig te hebben. ??
Poster: sonik
Poster: Roalin
Leuke link, maar we zitten inmiddels bij versie 1.2.4 en vanaf 1.2.0 was er HID-support.
Dus die video gaat nog over hoe het ging toen de HID-support er nog niet was.
Nu is het allemaal veel makkelijker!
Poster: Roalin
Ja, wel digitaal, met jou budget (als je dat wel een budget kunt noemen, zo weinig is het... DJ is een hele dure hobby!) kun je nog een redelijk kwalitatieve midi-controller kopen, maar met cd's of platen wordt dat echt niets...
Ik vind het wel bijzonder dat je Traktor Scratch Pro hebt. Dat pakket kost namelijk ?500,-
Poster: Joep
@ MichaelH
Je zou ook voor de Behringer BCD3000 kunnen gaan.
Die controller ligt ook binnen je budget
Poster: Dj_Fantasy
Ik heb het niet over de midicontroller.
Ik heb het over de geluidskaart.
Als je met een midicontroller draaitdan kun je Traktor gebruiken met ELKE geluidskaart!
Gebruik je Traktor icm timecode dan heb je een Audio4/8DJ nodig.
Poster: RoalinPoster: Dj_Fantasy
Ik heb het niet over de midicontroller.
Ik heb het over de geluidskaart.
Als je met een midicontroller draaitdan kun je Traktor gebruiken met ELKE geluidskaart!
Gebruik je Traktor icm timecode dan heb je een Audio4/8DJ nodig.
Dat weet ik ook wel, maar daar heb ik het helemaal niet over! Dus laten we er over ophouden.
Een geluidskaart in het algemeen is wel nodig. Een Audio8 zou super zijn, maar die past niet echt in je budget.
Software mag je niet sharen, dus je hebt hem illegaal, je krijgt er geen support op en ontvangt geen updates. Daarom gebruik ik liever legale software.
De Behringer BCR-2000 is een super ding voor zijn geld, maar aan de BCD zou ik niet beginnen.Ik zeg: budget stukje oprekken en voor de Reloop Digital Jockey gaan!
Blijkbaar is de 2000 nog al instabiel. Oops; jij hebt het over de BCR :s
Als ik een Midi koop, zit daar software in, dus dan gaat Traktor terug naar zijn oorsprongkelijke eigenaar ^^
Hoop ook dat die MIDIs mijn windows 7 ondersteunen.
Zal morgen mijn budget eens herbekijken :p