Poster: Estacy
Wat heb je nodig: een laptop, software, en een midi controller (s) of timecode.verder, vraag ArTy
Poster: Illusion
Djen gaat me niet om zo makkelijk mogelijk, maar ook om gewoon lekker old skool plaatjes en cd te mixen. Alles wordt er makkelijker door. Het was al een feit dat cd's mixen makkelijker was in vergelijking tot vinyl.
Maarja, ik ben volgens mij ook wel de enige hier op dit forum die niet van digitaal houdt.
Voordelen zijn uiteraard, dat je weinig hoeft mee te nemen, slaat niet over geen last van krassen.
Nadelen kunnen zijn, minder feeling over je gear, niet meer het echte plaatjes, cd gevoel en achja. ik kan wel doorgaan
Poster: djdolivieira
Daarom neem ik lekker een trolley vol cdjes mee een koptelefoon en af een toe als ik er zin in heb, mijn EFX1000. ?Klaar is kees.
Poster: djdolivieira
Ja maar luister. Zo lang er geen standaard is zal het nog zo`n vaart niet lopen. Richie Hawtin is een grootheid. Die kan eisen dat als hij komt draaien de xone 4D er al staat met zijn instellingen er in. Daarbij wordt er nog door gesponseert ook door A&H en door Native Instuments. Dat als tie opkomt, dat hij alleen zijn laptop er aan hoeft te hangen, opstarten en draaien maar. Dat kan je niet vergelijken met jij een ik. voor de jongens of meisjes?die een hele avond alleen moeten draaien en of driveinn hebben zal dat?zeker een uitkomst bieden. Ik zag driveinn shows die hadden geeneens CD spelers meer. Ik heb Finalscatch 1. Gebruik ik niet meer. Ik was een van de eerste die hem had. ik werd gek van dat iedere keer aansluiten.?Vooral als ik ergens maar een uurtje of 2 moest draaien.?En dan ging het opstart proses niet goed kon je weer opnieuw opstarten. Ik werd er een beetje moe van. Daarom neem ik lekker een trolley vol cdjes mee een koptelefoon en af een toe als ik er zin in heb, mijn EFX1000. ?Klaar is kees.???
Poster: CoenBaas5300
Ja daar heb je inderdaad gelijk in. Maar als ik dan bijvoorbeeld ergens moet draaien dan kan ik toch mijn eigen 4d of 2 1d's meenemen, of zie ik dat verkeerd.
Poster: Winston
Op de search van DJ resource vindt je vast meer.
Djen gaat me niet om zo makkelijk mogelijk, maar ook om gewoon lekker old skool plaatjes en cd te mixen. Alles wordt er makkelijker door. Het was al een feit dat cd's mixen makkelijker was in vergelijking tot vinyl.
Maarja, ik ben volgens mij ook wel de enige hier op dit forum die niet van digitaal houdt.
Voordelen zijn uiteraard, dat je weinig hoeft mee te nemen, slaat niet over geen last van krassen.
Nadelen kunnen zijn, minder feeling over je gear, niet meer het echte plaatjes, cd gevoel en achja. ik kan wel doorgaan
Poster: CoenBaas5300
Wat mis je bij digitaal draaien en wat totaal niet? En hoe doe je dat dan als je bijvoorbeeld op locatie moet draaien?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.