Ik ben een keertje een site tegekomen waar dit soort slipmatten op stonden.
Ik vind het ene beetje hypnose achtig. Nu is mijn vraag kent iemand deze site, ze hadden er namelijk een redelijke keuze. Ik heb een uur lang liggen googlen zonder resultaat .
What do you think about Op zoek naar een soort slipmat ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mijn vraag was wat onduidelijk gesteld maar ik wist geen andere manier om hem te formuleren.
Poster: Laidback_robert www.recordcase.de
En ook nog aardig wat keus :D
aub! Greetsz.........
Nog een eurie goedkoper ook :P
Ja dit is wat ik bedoel, ik had alleen op NL gezocht omdat waar ik het gezien had ook een NL online shop was. Iemand die toevallig ook die shop is tegen gekomen waar ze die zelfde matten netzoals in deze duitse shop verkopen?
Sorry dat ik dit jaar-oud topic kick, maar ik had nog wat vraagjes over zelf gemaakte slipmats...
Wie heeft al eens een slipmat laten maken? Kan je iets over de kwaliteit en de duurzaamheid hiervan vertellen? Waar kan je het allemaal laten doen, en hoe gaat dat precies tewerk?
Zover ik weet zijn die zelfgemaakte slipmatten gewoon filt, maar met daar een laagje zeefdrukprint op.
Heel leuk idee, was het niet dat die print dus na een tijdje gaat slijten. Als je het slippen van je mat ook werkelijk veel gebruikt, slipt namelijk niet alleen de platter langs de onderkant van de mat, maar ook de mat onder de vinyl.
Dat betekend dat je na een tijdje wat van het geprinte spul van je vinyl moet vegen. Niet zo'n ramp op zich, maar je kan voor het geld dat zulke matten kosten met gemak betere slipmatjes kopen.
Hallo ik gebruik slipmats van technics en ik vind best wel lekker draaien!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.604 days. Post CommentThat would be 220.1 months or a whopping 18.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...