Poster: Illusion
Dat doe je maar in late leeuw of via PM, hoeven wij allemaal niet te weten, en is overigens voor de topic starter totaal niet interesant.
Ontopic:
@ djdolivieira:
In de toekomst kijken kan welJe kunt? bijvoorbeeld naar de merken kijken. Mijn mening is, topmerken, leveren ook topkwaliteit. Ecler, Urei, Allen Heath, Pioneer, Denon. Als je een van deze mixers hebt kan je zeker weten dat je kwaliteit hebt dat lang mee gaat.
Als we het hebben over de B merken, Numark, Behringer, Skytec (nee das C) etc.. dan kan je wel verwachten dat het minder lang mee gaat. Dit hoeven natuurlijk geen feiten te zijn, maar zeg nou zelfKoop je liever een bekende mixer waarvan je weet dat het kwaliteit heeft? of een goedkopere.
Ook natuurlijk is het verschil afhankelijk van het budget dat je hebt.
Poster: djdolivieira
En ik heb nog ff voor je opgezocht. Numark timmert al meer dan 30 jaar aan de weg. Kan je van veel andere topmerken niet zeggen
Poster: PaulBrugel
Aangezien dit topic helemaal afwijkt over het gene waar het werkelijk over gaat, haak ik er ook even in met wat opmerkelijks. Ik vind het zo grappig dat in heel Belgie Rodec niet uit het oog verloren wordt. Pas op, ik heb ook een Rodec thuis, perfect spul, supergeluid en zeer degelijk. Maar een Pioneer heeft toch veel meer mogelijkheden. Effectenbox etc. En de mixers zijn echt gemaakt voor de DJ's. Laatst in Highstreet geweest, daar staat nog steeds een "ouderwetse" Rodec.? Lijkt wel dat heel NL verknocht is aan de Pioneer, Engeland aan de Vestax en BE aan de Rodec (En een beetje Ecler) Dan heb ik het over de clubs / discotheken
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.