Poster: Tekhead
heb je jullie uitdrukkingen en taalgebruik al eens goed gehoord ? Meestal komt het zeer onbeschoft over, maar dat is dikwijls ook grappig om te horen
Poster: voltcontrol
Als de CF van de DJM800 het begeeft kun je er alsnog een Innofader inzetten oid.
Of je koopt meteen een djm909, die zijn 2e hands btw voor errug lekkere prijsjes te krijgen
als het maar plezant is he carlosa?
Ik denk dat pioneer wel betere kwaliteit is dan numark!
Poster: Prozei
@tekhead en carlosa blijf graag ontopic reageren.gezellig praten doe jullie maar via msn of in de late leeuw
Poster: Roov
Toch wil ik nog even iets recht zetten
Poster: Illusion
Dat doe je maar in late leeuw of via PM, hoeven wij allemaal niet te weten, en is overigens voor de topic starter totaal niet interesant.
Ontopic:
@ djdolivieira:
In de toekomst kijken kan welJe kunt? bijvoorbeeld naar de merken kijken. Mijn mening is, topmerken, leveren ook topkwaliteit. Ecler, Urei, Allen Heath, Pioneer, Denon. Als je een van deze mixers hebt kan je zeker weten dat je kwaliteit hebt dat lang mee gaat.
Als we het hebben over de B merken, Numark, Behringer, Skytec (nee das C) etc.. dan kan je wel verwachten dat het minder lang mee gaat. Dit hoeven natuurlijk geen feiten te zijn, maar zeg nou zelfKoop je liever een bekende mixer waarvan je weet dat het kwaliteit heeft? of een goedkopere.
Ook natuurlijk is het verschil afhankelijk van het budget dat je hebt.
Poster: DJdarkness`
De crosfader van de DJM 800, kan vast wel iets hebben. Je geeft echter zelf al aan door dit topic te openen dat de duurzaam heid van de crossfader voor jou doeleinde misschien te wensen over laat.
Daarom zou ik je adviseren om eerst de DJM 800 te kopen ,het even met die crossfader te doen ,en direct door sparen voor een betere fader welke al eerder werd genoemd in dit topic. Dan weet je zeker dat je een crossfader krijg die voor jou doeleinde geschikt is.
`de innovator bedoel je zeker ? 119,00 eu volgens carlosa, voor deze mixer het proberen waard denk ik
Bestel hem via NL, zou ik persoonlijk ook doen, maar daar ik geen hiphop of scratchfan ben, heb ik deze niet nodig, gebruik de cf nooit.
ben benieuwd dan naar je review hierover !
kan ?je toch doen via forum topics, is een speciale rubriek voor hier, nl equipment reviews