Hoelang houd deze mixer het vol bij mij (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ran-D    posted on 26-05-2009 15:24
Beste DJ's,

De Pioneer DJM-800 zit er bij mij aan te komen. Hoelang het nog gaat duren is onbekend, Ik denk volgende maand. Alleen ik had nog een vraagje. Ik draai hiphop, maar ik scratch niet heel vaak. Ik scratch wel is, maar dan haal ik niet elke keer de crossfader heen en weer. Ik haal de crossfader wel is snel?heen en weer, Maar dan alleen voor faderstart enzo. En vaak wel is van links naar rechts af en toe om de track snel te laten starten. Voorderest ben ik heel zuinig met mijn spullen!, Vooral op duur apparatuur. Alles hou ik ook altijd stofvrij.?Wat denken jullie, Hoe lang houd die DJM800 het bij mij vol? Gaat de crossfader niet snel?kraken als ik hem soms is?heen en weer haal? Ik heb?al anderhalf jaar een Numark beginners mixertje staan, zonder problemen of defecten!. Dus ik ben heel zuinig op m'n spullen!.
(P.S. graag geen reacties van: koop dan een Vestax mixer, Of een Allen&Heath, Want die koop ik toch niet!.)
Ik hoor het graag!. Happy, laughing
User edit by Ran-D on 26-05-2009 @ 15:24:53 (4%)

What do you think about Hoelang houd deze mixer het vol bij mij ??

Vote :   

Tekhead    posted on 26-05-2009 21:17
heb je jullie uitdrukkingen en taalgebruik al eens goed gehoord ? Meestal komt het zeer onbeschoft over, maar dat is dikwijls ook grappig om te horen
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
carlosa    posted on 26-05-2009 21:22
Poster: Tekhead
heb je jullie uitdrukkingen en taalgebruik al eens goed gehoord ? Meestal komt het zeer onbeschoft over, maar dat is dikwijls ook grappig om te horen

dat is dus een verschil in taal en taalgebruik....dat is juist mooi...kijk ik heb gestudeerd in tilburg..en er zaten ook een aantal belgen in mijn klas...echt lache gasten,...maar in het begin begreep ik ze echt niet en vond ik ze best vreemd..
Tekhead    posted on 26-05-2009 21:22
Poster: voltcontrol
Als de CF van de DJM800 het begeeft kun je er alsnog een Innofader inzetten oid.
Of je koopt meteen een djm909, die zijn 2e hands btw voor errug lekkere prijsjes te krijgen Winking my eye

da's handig
Tekhead    posted on 26-05-2009 21:24
als het maar plezant is he carlosa?Cool
carlosa    posted on 26-05-2009 21:26
als het maar plezant is he carlosa?Cool

hahah inderdaad...trouwens...ik ga weer even offtopic maar...ben in antwerpen paar keer wezen winkelen met me vriendin...wat een gezelligheid en vriendelijke mensen...heerlijk chocoladebrood gegeten en natuurlijk is antwerpen een prachtige stad...
maar nu weer ontopic
Ran-D    posted on 26-05-2009 21:51
Oke ik weet al lang genoeg, dit gaat de verkeerde richting op.. Slotje!.
Illusion    posted on 27-05-2009 11:30
Ik heb een DJM 400. Faders zijn wel iets anders dan de 800, maar deze faders heb ik na 1,5 jaar een keer moeten vervangen. Dat was ook wel nodig na zolang bijna elke dag mixen. Ze gingen stroef heen en weer, en waren gewoon afgeracht.. hupakee nieuwe erin.

Wat ook meetelt is natuurlijk hoe jij er zelf mee omgaat.

Succes met je aankoop.

DjVictorF

Ik denk dat pioneer wel betere kwaliteit is dan numark!

Geen commentaar:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 27-05-2009 @ 11:31:21 (34%)
Prozei    posted on 27-05-2009 12:02
@tekhead en carlosa blijf graag ontopic reageren.gezellig praten doe jullie maar via msn of in de late leeuw
carlosa    posted on 27-05-2009 13:26
Poster: Prozei
@tekhead en carlosa blijf graag ontopic reageren.gezellig praten doe jullie maar via msn of in de late leeuw

jaja dat weten we nu wel hoor..doe maar chilll
Tekhead    posted on 27-05-2009 21:27
vind ik ook hoor, we waren toch gestopt
Dolivieira    posted on 27-05-2009 22:48
Luister Ran-D wat Tekhead bedoeld is dat niemand in de toekomst kan kijken. Dus met andere woorden je weet toch ook niet van te voren hoe lang dir mixer vol gaat houden. Enigste waar je wel invloed op heb is zuinig zijn.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Roov    posted on 27-05-2009 22:56
Toch wil ik nog even iets recht zetten, op de vorige pagina maak je de opmerking dat je eerst alles aan mij moet vragen enzo en dat ik bruyale hollandse praat heb etc. Ik weet niet wat je daarmee bedoelt wan Ran-D maakte de opmerking typisch weer een belg waardoor ik juist zei dat had je beter niet kunnen zeggen... Ik neem het dus voor ze op Winking my eye
Illusion    posted on 27-05-2009 23:15
Poster: Roov
Toch wil ik nog even iets recht zetten

Dat doe je maar in late leeuw of via PM, hoeven wij allemaal niet te weten, en is overigens voor de topic starter totaal niet interesant.Cool

Ontopic:

@ djdolivieira:
In de toekomst kijken kan welWinking my eye Je kunt? bijvoorbeeld naar de merken kijken. Mijn mening is, topmerken, leveren ook topkwaliteit. Ecler, Urei, Allen Heath, Pioneer, Denon. Als je een van deze mixers hebt kan je zeker weten dat je kwaliteit hebt dat lang mee gaat.

Als we het hebben over de B merken, Numark, Behringer, Skytec (nee das C) etc.. dan kan je wel verwachten dat het minder lang mee gaat. Dit hoeven natuurlijk geen feiten te zijn, maar zeg nou zelfWinking my eye Koop je liever een bekende mixer waarvan je weet dat het kwaliteit heeft? of een goedkopere.

Ook natuurlijk is het verschil afhankelijk van het budget dat je hebt.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Tekhead    posted on 27-05-2009 23:39
@ illusion: kan je mij even de 6 juiste cijfers van de lotto geven, als jij toch in de toekomst kan kijken?Cool
En wie zegt dat Numark een B-merk is ? Weet je dat bij high-end installatie's Pioneer zelfs nog geen C-merk is, maar daarom is het toch geen brol ! Hou nu toch op met dat afbreken van alles wat niet Pioneer is, daar zijn we ook niet met gediend. Je faders na 1,5 jaar al moeten vervangen, bedenkelijke kwaliteit vind ik dat !!!!
@ Roov, ok pal, over & out de discussie
User edit by Tekhead on 27-05-2009 @ 23:42:16 (21%)
carlosa    posted on 27-05-2009 23:44
Poster: Illusion

Dat doe je maar in late leeuw of via PM, hoeven wij allemaal niet te weten, en is overigens voor de topic starter totaal niet interesant.Cool

Ontopic:

@ djdolivieira:
In de toekomst kijken kan welWinking my eye Je kunt? bijvoorbeeld naar de merken kijken. Mijn mening is, topmerken, leveren ook topkwaliteit. Ecler, Urei, Allen Heath, Pioneer, Denon. Als je een van deze mixers hebt kan je zeker weten dat je kwaliteit hebt dat lang mee gaat.

Als we het hebben over de B merken, Numark, Behringer, Skytec (nee das C) etc.. dan kan je wel verwachten dat het minder lang mee gaat. Dit hoeven natuurlijk geen feiten te zijn, maar zeg nou zelfWinking my eye Koop je liever een bekende mixer waarvan je weet dat het kwaliteit heeft? of een goedkopere.

Ook natuurlijk is het verschil afhankelijk van het budget dat je hebt.

hahah numark is echt geen B-merk,,,,Ik denk dat qua mixers misschien wel iets minder zijn maar over het algemeen wel een A merk volgens mij..
DJdarkness    posted on 28-05-2009 00:14
De crosfader van de DJM 800, kan vast wel iets hebben. Je geeft echter zelf al aan door dit topic te openen dat de duurzaam heid van de crossfader voor jou doeleinde misschien te wensen over laat.

Daarom zou ik je adviseren om eerst de DJM 800 te kopen ,het even met die crossfader te doen ,en direct door sparen voor een betere fader welke al eerder werd genoemd in dit topic. Dan weet je zeker dat je een crossfader krijg die voor jou doeleinde geschikt is.
Tekhead    posted on 28-05-2009 00:21
Poster: DJdarkness
De crosfader van de DJM 800, kan vast wel iets hebben. Je geeft echter zelf al aan door dit topic te openen dat de duurzaam heid van de crossfader voor jou doeleinde misschien te wensen over laat.

Daarom zou ik je adviseren om eerst de DJM 800 te kopen ,het even met die crossfader te doen ,en direct door sparen voor een betere fader welke al eerder werd genoemd in dit topic. Dan weet je zeker dat je een crossfader krijg die voor jou doeleinde geschikt is.
 `
de innovator bedoel je zeker ? 119,00 eu volgens carlosa, voor deze mixer het proberen waard denk ik
carlosa    posted on 28-05-2009 00:33
`
de innovator bedoel je zeker ? 119,00 eu volgens carlosa, voor deze mixer het proberen waard denk ik

in belgie is hij 129 euro...site mag ik niet geven..maar in nl kan je hem bestellen via de mail...ik had laatst contact met ze...en dan is ie 119 euro...
Tekhead    posted on 28-05-2009 00:41
Bestel hem via NL, zou ik persoonlijk ook doen, maar daar ik geen hiphop of scratchfan ben, heb ik deze niet nodig, gebruik de cf nooit.
carlosa    posted on 28-05-2009 00:44
Bestel hem via NL, zou ik persoonlijk ook doen, maar daar ik geen hiphop of scratchfan ben, heb ik deze niet nodig, gebruik de cf nooit.

jaa ik ga het ook wel proberen...ik draai trouwens meerdere genres....als het maar muzikaal klinkt...en daarmee bedoel ik geen crapp duss....
Tekhead    posted on 28-05-2009 00:54
ben benieuwd dan naar je review hierover !
carlosa    posted on 28-05-2009 00:56
ben benieuwd dan naar je review hierover !

Zodra ik hem getest heb en hij bevalt...dan neem ik hem...en een tijdje later maak ik een eigen review...misschien ook wel een leuk idee....dat je op DJR je eigen reviews kan zetten over dj gear...
Tekhead    posted on 28-05-2009 01:00
kan ?je toch doen via forum topics, is een speciale rubriek voor hier, nl equipment reviews
User edit by Tekhead on 28-05-2009 @ 01:02:31 (33%)
carlosa    posted on 28-05-2009 01:06
kan ?je toch doen via forum topics, is een speciale rubriek voor hier, nl equipment reviews

je hebt helemaal gelijk...ik leer elke dag weer iets op deze site....en van deze site...nou dan komt die review daar te staan :D
Tekhead    posted on 28-05-2009 01:16
graag gedaan cowboy, daarvoor o.a. ben ik hier?Cool

131 Users online: 14 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 85.696
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.070