Hallo allemaal.
Ik wil julie even vertellen over een projectje waarmee ik best lang mee bezig ben geweest omdat het allemaal maar niet wou lukken,maargoed ik zal julie even vertellen wat ik precies gedaan heb.
Ik heb dus een 8gb ipod touch, ik neem aan dat julie allemaal wel eens zo'n ding gezien hebben ,en daar komen nu tegenwoordig heel veel applicaties voor uit,en dus ook dj applications, en nou zat ik eens te denken van als ik nou zon dj programma op me ipod,zet en er dan een timecode mp3 bestand op te gooien in dat programma,dat ik dan mischien met mijn traktor dj kan besturen.
maar aangezien ik geen timecode mp3 file kon vinden voor de traktor dj heb ik het maar op virtual dj getest want dat timecode filetje is gewoon op de site gratis te vinden.
Na een hele tijd te hebben gekloot en was het me eidelijk gelukt om die timecode file in dat programma te krijgen en na wat gerommen aan me geluidskaart in virtual dj deed alles het !!

ik kan nu echt alles met me ipod pauze/play ,cue,volume,loops,pitch bend en gewoon doorspoelen natuurlijk.
Ik denk dat ik tot nu toe een van de eerste ben die dit geprobeerd heeft want ik heb nog nooit zoiets op internet gevonden,en ben dus nu mischien wel van plan een tweede ipod erbij te kopen,en ik hoop binnekort een traktor timecode file te vinden .
Ik zal later wel wat foto's of filmpjes posten.