Ipod touch al timecode cd speler
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

timmy92    posted on 24-05-2009 18:04
Hallo allemaal.
Ik wil julie even vertellen over een projectje waarmee ik best lang mee bezig ben geweest omdat het allemaal maar niet wou lukken,maargoed ik zal julie even vertellen wat ik precies gedaan heb.
Ik heb dus een 8gb ipod touch, ik neem aan dat julie allemaal wel eens zo'n ding gezien hebben ,en daar komen nu tegenwoordig heel veel applicaties voor uit,en dus ook dj applications, en nou zat ik eens te denken van als ik nou zon dj programma op me ipod,zet en er dan een timecode mp3 bestand op te gooien in dat programma,dat ik dan mischien met mijn traktor dj kan besturen.
maar aangezien ik geen timecode mp3 file kon vinden voor de traktor dj heb ik het maar op virtual dj getest want dat timecode filetje is gewoon op de site gratis te vinden.
Na een hele tijd te hebben gekloot en was het me eidelijk gelukt om die timecode file in dat programma te krijgen en na wat gerommen aan me geluidskaart in virtual dj deed alles het !!Cool ik kan nu echt alles met me ipod pauze/play ,cue,volume,loops,pitch bend en gewoon doorspoelen natuurlijk.
Ik denk dat ik tot nu toe een van de eerste ben die dit geprobeerd heeft want ik heb nog nooit zoiets op internet gevonden,en ben dus nu mischien wel van plan een tweede ipod erbij te kopen,en ik hoop binnekort een traktor timecode file te vinden .
Ik zal later wel wat foto's of filmpjes posten.Cool

What do you think about Ipod touch al timecode cd speler ??

Vote :   

View    posted on 24-05-2009 18:27
Mooi gevonden en strak gedaan, ik wil er zeker iets van zien. Volgens mij kan je er veel geld mee verdienen.
jannickv    posted on 24-05-2009 18:44
inderdaad Happy, laughing als alles netjes werkt dan moet je het gaan verkopen :p een site aanmaken en laten betalen via paypal tegenwoordig is het poepsimpel om rijk te worden Cool

maaruhm idd ff filmen die hap :D ben best wel benieuwd! als je een beta tester zoekt (a)
Boyd    posted on 24-05-2009 19:24
Ik heb ook al ooit timecode uitgeprobeert met me ipod classic, ben je alleen wel gelimiteerd aan de functies: Play en stop.
Luxx    posted on 24-05-2009 20:02
zou je moeten verkopen in de app store.
download ik je programma later wel via Installous hahaha
www.mothermusic.nl
Down_Town    posted on 24-05-2009 20:13
Ik wil niet negatief zijn want ik vind het uitproberen en het slagen van je helemaal top! Maar dit zal je niet serieus kunnen gebruiken vanwege de enorme latency van een ipod scherm. Heb je wel eens opgelet hoe lang het duurt voordat er reactie is op je aanraking? Het lijkt snel maar om te DJ-en heb je 0,000000 seconden vertraging nodig.

Maak anders een filmpje zodat we het kunnen zien want het idee is al een pluim waard!
Roov    posted on 24-05-2009 20:13
Maar dat betekend dus dat je een geluidskaart nodig hebt? Dan is het dus niet handig om te verkopen @ App Store
Snoey    posted on 25-05-2009 00:43
Ik wacht nog steeds op een goed werkend DJ app. Ik heb er nu een die goed werkt, alleen slaat hij de nummers maar voor 3 en halve minuut op, dus live heb ik er nog steeds niks aan.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Luxx    posted on 25-05-2009 07:06
ik probeer die shit niet eens. word panisch van al die apps die stuk voor stuk een epic fail zijn.
soms check ik ff de betaalde App top 25 en die download ik gewoon wel via Installous (in andere woorden, ik betaal geen ene fuck. jailbroken iPhones kan dat zo easy mee) want ik delete al die shit net zo snel dat ik het erop zet. verveeld allemaal zo snel.
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 25-05-2009 @ 07:07:17 (13%)
Tomazos    posted on 25-05-2009 07:11
luxx, jailbreaken he.. ben ik dan alles kwijt? en wat zijn de voordelen ervan.. dan mag je mijne miss ook wel even doen:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Prozei    posted on 25-05-2009 10:07
Poster: Tomazos
luxx, jailbreaken he.. ben ik dan alles kwijt? en wat zijn de voordelen ervan.. dan mag je mijne miss ook wel even doen:P
 alleen de garantie
Luxx    posted on 25-05-2009 15:03
Poster: Tomazos

alleen je garantie.
alle apps die je betaald hebt blijven erop en je kan nog steeds dingen kopen in de App store mocht je dat willen.

en die garantie boeit toch niet veel. als je iPhone stuk is stuur je die gewoon naar Ipod-service.nl (check hun prijzen, echt heel goedkoop) dus je hebt er echt alleen voordeel aan.
check ff google voor QuickPWN en je kan het zo zelf doen. karweitje van 5 minuutjes
www.mothermusic.nl
Mixt-Ape    posted on 25-05-2009 18:04
Ik vind het wel cool, maar zelf zou ik echt nooit met IPods willen draaien...
Ziax    posted on 25-05-2009 18:23
Ik zou het ook wel es willen proberen op de iPhone Happy, laughing
Snoey    posted on 25-05-2009 19:16
Als ik mijn Ipod Touch 1G ga jailbraken, ben ik dan alles wat in me agenda staat kwijt?

Ik heb de gok gewaagd en me agenda en aps zijn niet gewist.
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 25-05-2009 @ 19:37:35 (70%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

385 Users online: 291 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 54.427
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.747.818