Hallo,
Ik ben op zoek naar DJ's (ervaren) die hun ding doen met behulp van laptop's, software, en bijhorende hardware apperatuur (controllers).
Waarom?
Zoals ik al in mijn voorstelling een tijdje geleden gezegd heb, ben ik bezig met een project (dance music '90) zie:
////www.djresource.eu/Forum/topic/12527/Demo:
////www.djresource.eu/Forum/topic/12538/Met dit project ben ik van plan om optredens te doen.?De eerste?staat?al?op de kalender voor augustus.
Nu is?mijn probleem dat ik op gebied van performing nog geen goed concept heb.
Als ik op dit moment met?het project op het podium kruip... staan we daar met 2 man... en druk ik gewoon op start en stop... en jengel ik wat mee met mijn keyboards.? Zeg nu zelf ... dat gaat niet echt interessant overkomen bij het publiek.
Nu waar ik eerder aan dacht was... als ik nu die liedjes door middel van loops en beats aan elkaar kan rijgen, wordt het al een stuk interessanter voor mij en voor het publiek. Zo kunnen we er toch wat live gevoel insteken.
Ik heb reeds?contact gehad met Dacuba (member op dit forum) en hij bracht mij op het idee om te werken met programma's gelijk TRAKTOR enz... in combinatie met de bijpassende controllers.?Op die manier zou ik mijn liedjes op een leuke wijze in elkaar kunnen?mixen.
Wat ik nu graag zou willen is... mensen onmoeten die met deze programma's en controllers werken. Om over het systeem van werken?te kunnen praten en het belagrijkste... die mij advies,?tips en trucs kunnen geven. Of zelfs mensen ontmoeten die eventueel interesse hebben om met dit project mee te doen?
Dus ... DJ's of producers, als jullie mij zouden kunnen helpen en het stoort u niet dat ik daarvoor even tot bij u kom...(als het in de buurt is!!! Belgisch en nederlands limburg zou ideaal zijn. Maar zelfs verder dan dat wil ik wel gaan)
Laat het maar weten hier of via mijn mailadres
...
[mod edit: mensen kunnen op het forum antwoorden]