Poster: bartezzz
jaw ik ben daar nu heel erg mee bezig want ik produceer van te voren dus loops en die zet ik in ableton en die bestuur ik dan met een controller (de akai apc-40 heb ik nu besteld dus die is hopelijk snel binnen)
Poster: ADMhS
Ik wil voor een na een song voornamelijk live bezig zijn om de nummers in elkaar te laten vloeien....
Maar tijdens de song wil ik mij alleen toespitsen op de zangpartijen en een paar deuntjes spelen met mijn keyboard. Dus op dat moment speelt hij mijn track af die ik al volledig klaar gemaakt heb!
Poster: ADMhS
Hmmmm was aan de zelfde aplicatie aan het denken... Maar het probleem is dat ik ableton nog niet ken! En ik weet niet of ik tegen augustus dit onder de knie kan krijgen.
De meeste tracks heb ik gemaakt met FL studio... Hoe kan ik die het best gebruiken met ableton?
Ik wil voor een na een song voornamelijk live bezig zijn om de nummers in elkaar te laten vloeien....
Maar tijdens de song wil ik mij alleen toespitsen op de zangpartijen en een paar deuntjes spelen met mijn keyboard. Dus op dat moment speelt hij mijn track af die ik al volledig klaar gemaakt heb!
Poster: Snoey
Al je patterns 1 voor 1 exporteren naar mp3.
Vervolgens slepen in ableton, timewarpen en zo kan je live remixen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.