@ Winston: Waarheid als een koe man, maar ik wil toch eerst eens duidelijk bekijken hoe en wat aangezien dit een belangrijke aankoop is. En waarschijnlijk de enige in enkele jaren! Maar je hebt zoizo gelijk...

De mixer wordt de Xone-22 omwille van zen filter!
@ Maxim DJ: Je hebt gelijk als je het hebt over bang for bucks. Dan biedt de Pio 400 meer dan de Pio 800. Maar je zegt daar ook iets important over de omvang van de CDJ-800 (waar ook de platter voordeel uit haalt). En dat is net iets dat bijzonder belangrijk is voor mij...
Toekomstgewijs is de CDJ-400 de meest moderne player. Heeft alles aan boord wat ik eventueel over de jaren zou kunnen gaan gebruikten (USB/MIDI...).
@ Dacuba: zoizo geïnteresseerd maar nu zeker nog niet... Ik wil nog op reis gaan deze zomer dus het zal wat combineren worden

Dus moesten we elkaar in juli/augustus nog eens kunnen spreken zou er nog een mooie deal van kunnen komen

Maar naar wat ik versta zijn de CDJ-800MKII wel courant te vinden tegen 1000-1100 euro? Of vergis is mij hierin?
En net daar schuilt mijn probleem in... Stel nu dat ik perfecte, in garantie welliswaar 2dehandse CDJ-800MKII tegen 1000 euro kan krijgen. Terwijl ik voor 2 CDJ-400 nieuw 1600 euro moet rekenen dan neem ik het er wel bij dat ik niet als eerste de plakband van de doos heb mogen doen... Of zien jullie dit anders?