Poster: Winston
Bij de introductie 2 jaar terug waren er problemen met de faders. Waarschijnlijk hebben ze dat opgelost, maar de negatieve naam blijft. Als het Pioneer was, was het misschien vergeven, want de HDJ-1000 ging ook snel stuk bij de introductie. Maar Behringer heeft niet zoveel goodwill.
Ze zouden eigenlijk een paar wijzigingen moeten aanbrengen en het onder een nieuwe naam moeten uitbrengen.
Poster: DJob
oke
toch vind ik het een beetje vooroordelen
al zou ik als een vriend een hele behringer set wil gaan kopen het wel afraden.
Poster: SaskiaNaar het schijnt hebben ze het effecten gedeelte herwerkt en is deze nu ook echt bruikbaar.
ik heb zelf ook de djx-700, veel negatiefs over gehoord maar ik ben een beginner en hij werkt prima.
Maar wat is eigenlijk precies het verschil tussen de 700 en de 750? Niet alleen het uiterlijk lijkt me..
Poster: joerihermens
ik heb de djx 750 vandaag binnen gekregen. tot nu toe echt heel tevreden... alleen inderdaad die effecten slaan gewoon nergens op... als ze de 30 slechte nou weg hadden gelaten he
ohja en die bpm meters tellen niet goed.... die van de pioneer 800's geven een hele andere waarde aan.
en wat ik raar vind is dat je de assign buttons van de crossfader niet neutraal kan zetten. dat wil zeggen dat de crossfader altijd actief is op een van de 4 kanalen....
Poster: joerihermensJammer dat ze de BPM counters van de DDM4000 niet gebruikt hebben dan. Deze zijn erg accuraat; ze lopen perfect mee met de counter op m'n CDJ 400
ik heb de djx 750 vandaag binnen gekregen. tot nu toe echt heel tevreden... alleen inderdaad die effecten slaan gewoon nergens op... als ze de 30 slechte nou weg hadden gelaten he
ohja en die bpm meters tellen niet goed.... die van de pioneer 800's geven een hele andere waarde aan.
en wat ik raar vind is dat je de assign buttons van de crossfader niet neutraal kan zetten. dat wil zeggen dat de crossfader altijd actief is op een van de 4 kanalen....
Poster: PaulBrugel