Poster: Sound-Division
Hmm, ik denk toch dat ik voor de zwarte Reloops gaheb inmiddels nog van meerdere mensen postieve reacties gehad, Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik moet nog steeds mijn DJ Booth uploaden, dus zal als de draaitafels heb de foto's uploaden
Poster: Tekhead
Ga voor technics, koop ze desnoods 2de hands, deze zullen nooit verdwijnen, al de andere dj draaitafels waarschijnlijk wel.De mijn zijn 22 jaar oud, en ze draaien nog steeds als nieuw, mijn 2 oem bakken daarentegen zijn allebei al binnen geweest voor herstelling. En wat betreft vinyl, herhaal ik wat ik bij de introductie van de CD reeds zei: CD's zullen eerder verdwijnen dan vinyl
Poster: Convert
Ik zou ook gewoon Technics halen, maar licht gewoon net aan wat jij er uiteraard voor geeft want Reloop RP4000 zijn ook perfect als je toch cd als hoofd medium gebruikt
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.