ben nieuw. vraagjes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ralph9994    posted on 14-04-2009 18:44
ok ik ben nieuw enzo. wat moet ik hebben om mee te beginnen? ik zat te denken aan de CDJ-400 met de mixer blabal-400. maar is dat goe voor beginnen?

hoor graag antwoord

What do you think about ben nieuw. vraagjes ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 14-04-2009 18:46
als je je eerst even voorstelt, doe je normaal denk ik toch ook Winking my eye dus even je startpost anpassen...

Jaa als je begint met een cdj400 - djm400 combinatie doe je t goed ja ! Kan je mee vooruit
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Winston    posted on 14-04-2009 18:53
En dan nog een headphone HDJ-2000 en je kunt beginnen.
Tic Toc
Estacy    posted on 14-04-2009 18:54
hmm.... ik vraag me toch echt af wat een blabal-400 is... Allereerst welkom op DJR, en kun je ff voorstellen ofzo? zo gaat dat hier. Wij schelden je heus niet uit voor n00b ofzo :p Voor een beginner is CDJ-400 en DJM-400 (ik denk dat je dat bedoelt) best deftig, maar als je zeker weet dat je het kan betalen en dat je DJ'en echt leuk gaat vinden, zeker doen!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Mixt-Ape    posted on 14-04-2009 20:00
Is echt wel een coole set! Als je het kan betalen is er geen reden om deze niet te kopen!!
Tenzij je een andere mixer bedoelt, maar dat kunnen wij natuurlijk niet weten...
ralph9994    posted on 14-04-2009 20:12
oops ja had ik eigenlijk eff moeten doen. ok halllo ik ben ralph en nieuw op dit forum zoiets? nja ik snap eigenlijk niet warm die dingen tegenwoording zo duur zijn en zo maarja eerst nog eff sparen. ik had al een hele boel filmpjes gezien. en hoe het werkt met samples enzo.'vooral hoe ze die dingen uit de liedjes van daft punk halen. nja ik begin me er net in te verdiepen dus
DAW    posted on 14-04-2009 20:18
En nu met de ondertitlels aan? ik begrijp er weinig van wat je probeerd te zeggen Winking my eye
http://EOSfotografie.nl
OneSixty    posted on 14-04-2009 20:19
Poster: ralph9994
oops ja had ik eigenlijk eff moeten doen. ok halllo ik ben ralph en nieuw op dit forum zoiets? nja ik snap eigenlijk niet warm die dingen tegenwoording zo duur zijn en zo maarja eerst nog eff sparen. ik had al een hele boel filmpjes gezien. en hoe het werkt met samples enzo.'vooral hoe ze die dingen uit de liedjes van daft punk halen. nja ik begin me er net in te verdiepen dus

Ga je maar eerst wat verder verdiepen voordat je een pioneer setje gaat kopen.
Waarom het zo duur is ? omdat je het duurste merk eruit neemt Winking my eye

En probeer wat duidelijk te typen, word hier gewaardeerd.

ralph9994    posted on 14-04-2009 20:44
ok dat zal ik doen. ik ben niet zo van de hooftletters en de commas enzo op internet:P ik bedoel ook in het algemeen waarom het zo duur is. alleen de knoppen zijn met je handen te bedienen de rest kan ik ook met mijn pc.
Lead    posted on 14-04-2009 21:02
Hier op DJResource graag WEL hoofdletters gebruiken op de juiste plaats. We lezen hier graag lekker door en willen geen tekst-brei ontcijferen....

Pioneer biedt opties waar je voor moet betalen. Als je een speler koopt met opties die je niet gebruikt geeft je dus onnodig te veel geld uit... Daarom moeten mensen hun huiswerk doen voor ze naar de winkel rennen...

@ ralp99, en ENTERS gebruiken mag ook hoor Winking my eye
Let the BASS be louder
ralph9994    posted on 14-04-2009 22:39
Wow allemaal perfect nederlands enzo. Jullie zijn zeker allemaal in de 20 of zo.

ENTER!!!

ok ik zal me er nog wat meer in verdiepen en ik kijk nog wat videos op youtube van de CDJ-400

Roov    posted on 14-04-2009 22:47
Enzo....
Tekhead    posted on 15-04-2009 03:02
Wow allemaal perfect nederlands enzo. Jullie zijn zeker allemaal in de 20 of zo.

ENTER!!!

ok ik zal me er nog wat meer in verdiepen en ik kijk nog wat videos op youtube van de CDJ-400

en ouder dan 20 ook, maar dat maakt niet uit hoe oud je bent. Het proberen van goed en duidelijk nederlands tge typen heeft meerdere redenen, o.a. ook veel vlaamse leden bij djr, en veel technische taal, dus is duidelijk schrijven wel belangrijk, snap je ?

Waarom wil je alleen maar pioneer ? Dit is een zeer prijzig setje, wat je noemt
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TheHunter    posted on 15-04-2009 07:25
Om te beginnen kun je ook een dubbele cd-speler met een goedkope mixer nemen, of bijv. 2 numark axis 4's en een mixer.

Verder kun je altijd tweedehands nog kijken, om meteen zon pioneer setje te nemen loop je het risico het na een maand toch niets te vinden...
Unwolf    posted on 15-04-2009 10:33
:o hoi welcome op DJR
tek-zotic    posted on 15-04-2009 12:40
Ik heb hier nog een dubbele denon DN-D4000 staan die voor een mooi bod wel weg mag. Verder als je het zo duur vind kan je mss voor een reloop rmx-20 blackfire gaan, of als je toch bij pro-merk wil blijven voor een Allen & Heath Xone 22.
ralph9994    posted on 15-04-2009 15:26
ik zag dat toevallig als voorbeeld op internet en het had een usb input wat mij wel aansprak.
Verder heb ik nog niet zo zeer naar andere sets gekeken.
dJORD    posted on 15-04-2009 15:55
welkom,
wat voor muziek wil je graag gaan draaien?
wat is je budget en wat wil je daar voor hebben?
hierbij moet je ook denken aan hp meubel muziek (kan je ook downloaden in het begin)

grts.
tom-j    posted on 15-04-2009 16:53

ENTER!!!

je hoeft geen 20 te zijn om een beetje op je taal gebruik te letten! het is wel zo makkelijk en sociaal als anderen je post ook kunnen lezen, zonder hem eerst te moeten ontcijferen!
kuituhh    posted on 15-04-2009 23:29
Juist. :s

Leuk dat je je in het dj'en wilt verdiepen. Maar zoals gezegt probeer wel duidelijk te zijn in wat je nu eigenlijk wil weten.

Pioneer is om te beginnen wel erg duur. Mits je echt geld te veel hebt is het zeker geen slechte keuze natuurlijk!

Vermeld je budget en je wordt snel een stuk verder geholpen hier.

Laters
Spin that Sh!t BAM!
Saskia    posted on 16-04-2009 09:41
Ik zou je eerst wat meer verdiepen voordat je wat aanschaft.. Anders zit je straks met een dure pioneerset waar je niks meer mee doet..

This is an old Topic

No new postings for 5.990 days.
 Post CommentThat would be 199.7 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

431 Users online: 355 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 134.240
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.653.155