Poster: ralph9994
oops ja had ik eigenlijk eff moeten doen. ok halllo ik ben ralph en nieuw op dit forum zoiets? nja ik snap eigenlijk niet warm die dingen tegenwoording zo duur zijn en zo maarja eerst nog eff sparen. ik had al een hele boel filmpjes gezien. en hoe het werkt met samples enzo.'vooral hoe ze die dingen uit de liedjes van daft punk halen. nja ik begin me er net in te verdiepen dus
Poster: ralph9994en ouder dan 20 ook, maar dat maakt niet uit hoe oud je bent. Het proberen van goed en duidelijk nederlands tge typen heeft meerdere redenen, o.a. ook veel vlaamse leden bij djr, en veel technische taal, dus is duidelijk schrijven wel belangrijk, snap je ?
Wow allemaal perfect nederlands enzo. Jullie zijn zeker allemaal in de 20 of zo.
ENTER!!!
ok ik zal me er nog wat meer in verdiepen en ik kijk nog wat videos op youtube van de CDJ-400
Poster: ralph9994
Wow allemaal perfect nederlands enzo. Jullie zijn zeker allemaal in de 20 of zo.
ENTER!!!
ok ik zal me er nog wat meer in verdiepen en ik kijk nog wat videos op youtube van de CDJ-400
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.