Poster: Lightzone
zou al een goede verklaring zijn voor hoe hij zen mixtapes maakt.
vraag me alleen af hoe hij dat doet met timing, alles komt pressies uit enzo :p
ik zie vato zeer regelmatig bij ons draaien, hij pre-mixt niks van tevoren, is gewoon je platen goed kennen.. want bijvoorbeeld als ik voor vato draai, en hij neemt het over, weet hij wel een goeie overgang te maken van het nummer wat ik draai en het nummer wat hij wilt gaan draaien,
en zeg nou zelf.. stel dat je elke week bijv een ander setje maakt, draaid die van tevoren alvast thuis, en je hebt 5 dagen in de week, bij 3 verschillende clubs per avond boekingen.. dag in dag uit dan gaat dat setje vlekkeloos natuurlijk

en dan week erop weer ander setje, zodat het voor publiek niet opvalt

ik heb ook welles (bekende) dj's gezien die 2 cd's branden, met alles op dezelfde bpm, en waar nr1 van cd1 stopt, gaat op nr 1 van cd 2 door, en daarna nr 2 van cd 1 enz,
die dj's tikken dan bij de laatse paar seconden, en 4 of 8 maat het andere nummer erin, en steeds perfecte overgangen, die cheaten dus gewoon keihard.. allemaal voorgemixt, en gewoon op play drukken is voldoende.
ik maak zelf nooit 'setjes' omdat het in mijn stijl (allround-commercieel) vrijwel onmogelijk is, maar weet wel hoe het werkt
maar als ik zomers door de weeks (ma t/m do) moet draaien voor duitse toeristen in een andere discotheek, dan kan ik gerust elke dag dezelfde richtlijn draaien mits het maar internationale hits zijn geweest, omdat je toch elke dag andere toeristen heb

,
en nog even een sneaky truckje.. house muziek zit allemaal hetzelfde in elkaar, start het nr, en dan na +-30, of 60, of 90 seconden is de intro afgelopen en begint het nummer
snappie?