Poster: Ridalio
@ Ashley:
Ik heb geen BPM counters dus daar kijk ik al niet naar.
Ja op gehoor werk ik nu al mee. Het vervelende vind ik alleen dat ik wel kan mixen, maar dat deed ik altijd met een hercules dj console en die heeft auto beatmatch :P
Ik zal maar door blijven oefenen dan!
Hoe lang duurt het (gemiddeld) voordat je het een beetje onder de knie hebt?
Heb wel veel aanleg voor muziek dus het gaat me wel lukken
Poster: Ashley
Haha oke, wat voor cdj's heb je dan?
want ik dacht dat over het algemeen CDJ's bpm counters hadden :P
maar ik dnek dat je voor je het een beetje onder de knie hebt een aantal maanden verder bent.
wil je het echt (regelmatig) foutloos kunnen, spreek je toch over jaren denk ik
Poster: Lightzone
indeed, verbaast mij nogsteeds hoelang ik erover heb gedaan
Poster: djjh
het verschilt voor iedereen hoe lang hij erover doet. ik zelf heb er 4 weken over gedaan om het een beetje onder de knie te krijgen, maar er zijn ook mensen die er een half jaar over doen.
Poster: TheHunter
maar je hebt dan ook periodes waar je gewoon helemaal nix meer gematched kunt krijgen:P
Poster: Winston
@ Ashley: Leuk avatar, je bent in korte tijd flink gegroeid.
Een trucje voor beginners is om de pitch helemaal op de maximale stand te zetten. Dan weet je dat het sneller gaat dan de andere track en dat het dus langzamer moet.
Een ander truc is om van tracks waarvan je de bpm kent de ene track langzamer en sneller te laten gaan. Dan leer je sneller hoe het klinkt als een track langzamer of sneller gaat dan de ander.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.