Poster: Jorrit
Otus is ook een geluidskaart.
En ik denk dat als ik meer dan 2 kanalen van Traktor live wil gebruiken, dat ik dan ook 2 otussen nodig heb. En dat is weer een stuk meer gesleep, en vooral ook opbouw / kabels wisselen op de avond zelf, en daar ben ik een beetje huiverig voor...
Poster: ArTy
@ Jorrit: Ik neem altijd alles zelf mee:
2x Eks Otus
1x Xone 1d
1x laptop
en als er geen fatsoenlijke mixer aanwezig is gaat me DJM ook mee.
Kwa aansluiten valt het zat mee kost me meestal 3 minuten ofzo, als je een andere mixer gaat gebruiken moet je wel de geluidskaart opnieuw instellen in traktor zodat hij het signaal naar het goede kanaal stuurt. Dit is niet moeilijk en duurt ook maar eventjes, gewoon in traktoor kanaal 1 t/m 15 proberen, ertussenin zit dan ergens de goede.
Is toch niks engs aan de Booth ombouwen? zolang je je kop er maar heel goed bij houd:P
Poster: Stefjuuh
Waarom Traktor reconfigureren, dat snap ik niet, je hebt toch een geluidskaart die de boel uitstuurt?
Poster: Dubbel_Fristie
En wat als je op een locatie komt waar het mengpaneel heel mooi ingebouwd zit?
Poster: ArTy
Dat wil bij mij ook wel eens voorkomen. Kwesti van de eerste otus aansluiten, track starten op die otus, CDJ's eruit en 2e otus aansluiten, niks ingewikkelds aan en is echt niet veel meer werk. Moest laatst ook tussen 2 andere DJ's in draaien, ging zonder moeite het aansluiten en de muziek bleef aan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.