Poster: Dj_Fantasy
De latency van het apparaat schrikt mij af.
Al eens nagedacht wat je gaat doen als je vuile vingers hebt?
Volgens mij ben je meer met 2x Xone 2D dan met deze touch screen apparaten.
Maar dat is mijn meningook kun je sneller een xone 2D meenemen dan 2x Eks Otus![/blockquote]
Ja maar op die manier die jij verteld ga je meer dj'en ala hawtin want op de 1d/2d zit niet echt een goed jog op te pitchen, en de faders zijn ook niet handig om te pitchen. Het is laat ik maar zeggen niet echt een 'deck' midi controller als je begrijpt wat ik bedoelIk gebruik hem ook niet om mee te draaien maar om tracks te zoeken en voor hot cue's, fx
Poster: Twello
mmh ik zou nog even wachten met die EKs Otus... ik ben dan ook niet zo van de touch screens ectDe Numark NS-7 zou meer mijn ding zijn! Toch nog een beetje een draaitafel feel, geen futorisische dingen erop, idiot-proof en alles in 1
[/blockquote]
Er komt dan nog een xone 1d bij voor wat extra knoppen. Latency zegt me totaal niks, kan je hier iets over verellen of me naar een pagina verwijzen met info hierover?
Enne die numark NS-7, sorry maar ik vind hem er echt uitzien als of die van fisher-price is en je hem bij de intertoys kan kopen.
Poster: Convert
Ik zou al afhaken omdat je afhankelijk bent van een Laptop
Gewoon mooi met cd's blijven draaien als ik jou was, wordt je x gevraagd voor feest of club kan je gewoon je cd collectie meenemen en ben je die cdj's gewend[/blockquote]
Waarom heeft toch iedereen schrik dat je laptop gaat crashen of weetk veel... Het is niet dat je aan het gamen bent en echt het uitermate van je grafische kaart of processor gaat vragen he...
Ik denk dat bij zo een sony vaio de kans kleiner is dat deze crasht dan dat een cdj of je mengpaneel het begeeft. Tenzij je echt 12 uur aan een stuk draait...(gewoon goed verluchten dan.)
anderzijds. Het is wel evenveel moeite om je eks mee te zeulen naar een fuif. (dan je cd's)
Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.