@Bodygrift, zo staan ze inderdaad, maar zoals je kunt zien is daarbovenhet bed, ze kunnen maximaal 20 centimeter hoger. Dozen zijn niet de meest nette oplossing haha, dus dat gaat hem niet worden. Overigens heb ik er al wel Auralex mopads onder om de trilling te verminderen en ik heb ze zo gericht dat ze perfect op mijn oren zijn afgesteld. zittend is er dus geen enkel probleem, dan is het juist ideaal!
@RAS, wat je net zegt zijn eigenlijk dingen die ik al wist, studiomonitoren hebben maar een klein sweet-point, daar maak ik wel gebruik van, maar dat is enkel wanneer ik op mijn bureaustoel zit. ik heb deze ook eigenlijk meer voor de toekomst gekocht wanneer ik uit het huis ga, want dat lijkt mij toch wel super om deze mee te nemen dan.
mijn KRK's blijven voor mij wel de ideale speakers, dat is ongetwijfeld. ik blijf ze gewoon gebruiken voor mijn PC en muziek beluisteren. ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel moeite mee dat het geluid van achteren komt, want als ik één RP5je erbij heb dan krijg ik alsnog het gewenste effect van direct geluid in mn linkeroor. Zoals ik al zei in mijn openingspost ga ik dit eerst testen, want om nou 140 zomaar over de balk te smijten is ook niet het meest verstandige

.