Poster: Ilja
Pioneer is inderdaad top merk, maar ik wil per-se een speler met moving platter. Denon valt af omdat het bezaait met knoppen is ( waar ik altijd hekel aan heb ) en die oude numark's vind ik gewoon te belachelijk uitzien. Dan blijft Technics als enige over, en oh wat zijn ze mooi.Ga ook zeker die vinyl schijven van Senseihouse kopen want die maken hem alleen maar nog mooier.
Poster: ThijsG
Als je een 1GB kaart hebt kan je het altijd proberen...offtopic: Ik zag dat je ook op ebay nog een Technics deck wou kopen? Dat is een 2e of 3e SL DZ of een SL?
Poster: Sound-Division
Maar wat dat laatste betreft, wat heb je eigenlijk eraan om met bestanden te draaien met een kwaliteit van 192 of minder??
Poster: Sound-Division
Kut zeg dat je bent opgelicht :S, dat zuigt echt heb ik ook ooit gehad met een brommer.
Maar wat dat laatste betreft, wat heb je eigenlijk eraan om met bestanden te draaien met een kwaliteit van 192 of minder??
Poster: Delcone
Zie pmow lees net dat je er al 1 hebt gekocht sorry:X
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.