Poster: DanielD
Ik heb zelf 2 KRK GP8 staan en deze met RCA aangesloten.
als ze via de tulp lopen kan het minder zuiver zijn.
Poster: DanielD
Ik heb zelf 2 KRK GP8 staan en deze met RCA aangesloten.
als ze via de tulp lopen kan het minder zuiver zijn.
Poster: BoydGrift
Ik denk dat je het beste de KRK's met een rca(tulp)->Jack kabeltje kunt doen, zo heb ik ze zelf ook aangesloten. Daar kun je eigenlijk ieder 2xRCA->2xMono Jack voor gebruiken. Zelf heb ik daarvoor een mooie stevig kabel van Cordial liggen. Dus de Jackpluggen in de krk's, de tulpjes in de djm. En de KRK's op het stopcontact met het bijgeleverde netsnoertje.
Poster: tairip
Waarom je naar Jack gaan? Is ook ongebalanceerd dan. Dus kan je net zo goed tulp tulp gebruiken!
Haha wat een verhalen hier!RCA en tulp zijn hetzelfde.
Je hebt gebalanceerd en ongebalanceerd, gebalanceerd is XLR en stereojack (mits niet voor stereo gebruikt maar gebalanceerd signaal en goed aangesloten).
Een DJM-400 heeft 2x een stereo uitgang, master 1 en 2. Dus volg mijn oplossing maar een betere is er niet in jou geval!
@ DanielD
RCA = Tulp = Cinch
@ Estasy
De KRK's hebben een ingang en geen uitgang!
Poster: Estacy
boeiend, gaat erom dat je hem kunt aansluiten
Ik verschaf graag goede info en anders niet! Hier zijn mensen op het forum die iets willen leren. Leer het ze dan gelijk goed!
Waarom je naar Jack gaan? Is ook ongebalanceerd dan. Dus kan je net zo goed tulp tulp gebruiken!
Poster: BoydGrift
Verder heeft het voor het gebalanceerd verhaaltje geen zin om jack te gebruiken, aangezien je met een kabel geen ongebalanceerd geluid gebalanceerd kan maken. .
Poster: Bartjens
Klopt, maar je hebt balanced en unbalanced kabels...
Poster: BoydGriftPoster: Bartjens
Klopt, maar je hebt balanced en unbalanced kabels...
Ehm ja, XLR en JACK STEREO kan je gebruiken om de boel gebalanceerd aan te sluiten, RCA en Jack MONO is dit niet.
Nee en dat is nou juist wat ik uitleg!
Ik zeg het precies zoals jij het uitlegt dus snap je post niet. Ik zeg dat het geen zin heeft om Jack te gebruiken als je aan de andere kant een tulp hebt!