Hilton maakt ruzie @ WMC (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaD    posted on 28-03-2009 17:36

Artikel komt van clubjudge.com, wilde het jullie niet onthouden Winking my eye

WMC Week: Paris Hilton schopt ruzie

Een showcase van Steve Angello in Miami, we dromen wel eens over kleinere dingen. Maar daar dacht 'La Hilton' niet zo over, tijdens de set van het 'Swedish House Maffia'-lid zorgde ze voor grote tumult. Was de Amerikaanse nietsnut al een irritantje, de actie van afgelopen donderdag zal niet aan haar imago toedragen.

Tijdens een meesterlijke set van Steve Angello kreeg de diva migraine van de beats van de Zweedse dj. Op een gegeven moment werd ze het zo zat dat ze naar de dj booth liep. In plaats van een andere club op te zoeken deed ze het stomste wat je kan doen; vragen aan een houselegende of hij ook hiphop in zijn platentas heeft zitten.

Wat volgt is een woedende Steve Angello die zijn beveiliging op Miss Hilton afstuurt. Verbouwereerd wil de dj weer aan zijn set beginnen als de nieuwste vlam van Paris; Doug Reinhardt op Steve afloopt en hem een klap in zijn gezicht geeft. De gemoederen zijn inmiddels dusdanig opgelopen dat er in de hele club vechtpartijtjes plaatsvinden. Of zoals Hilton het formuleert op haar Myspace “Then all hell broke loose, it was like something out of a fight movie, it was so frightening
noadja.com /// aboveall.nl

What do you think about Hilton maakt ruzie @ WMC ??

Vote :   

Tomazos    posted on 30-03-2009 04:18
Poster: Stephanie

U valt op strijkplankjes? Cool

ik vind strakke buikjes, cupje B en kleine mooie kontjes wel geil hoor Cool en max 1.70 ofzo..

Cool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 30-03-2009 @ 04:19:48 (4%)
Renzis    posted on 30-03-2009 11:57
Poster: Sebasz

Blah blah

Disclaimer: rustig maar hoor, we gaan nu wel heel erg offtopic (K)

Leuke disclaimer.

Maar sirieus er is echt niks lekkers aan die paris. Geen kont, geen boob, graatmager (ze waait dr weg als  je de deur dichtslaat, Ze is door heel hollywood uitgewoont plus ze heb een chagrijnige rotkop. Om over het USA-MSN taaltje van haar nog maar niet te praten.

Paris -1
Snoey    posted on 30-03-2009 12:19
Poster: Renzis

Om over het USA-MSN taaltje van haar nog maar niet te praten.

Paris -1

People…they don’t write anymore - they blog. Instead of talking, they text, no punctuation, no grammar: LOL this and LMFAO that. You know, it just seems to me it’s just a bunch of stupid people pseudo-communicating with a bunch of other stupid people at a proto-language that resembles more what cavemen used to speak than the King’s English.

"Hank Moody"
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bart_    posted on 30-03-2009 13:57
Paris is en blijft gewoon lelijk...
Maargoed; almaargoed dat we een verschillende mening/smaak hebben,
anders zouden we allemaal dezelfde vriendin hebben...Happy, laughing

Abram    posted on 30-03-2009 14:18
Nu wil ik er wel eens beelden van zien!

@ Snoey: Wat een geniale serie en uitspraak he Winking my eye
Winston    posted on 30-03-2009 14:38
Renzis, Wat doe je als Paris je zou vragen voor een gig om hiphop te draaien op een party van haar en ze betaald je 4.000 euro en laat je overvliegen en alles?
Tic Toc
Bart_    posted on 30-03-2009 14:46
Poster: Winston
Renzis, Wat doe je als Paris je zou vragen voor een gig om hiphop te draaien op een party van haar en ze betaald je 4.000 euro en laat je overvliegen en alles?

Denk jij dat ik al m'n klanten zo vriendelijk en knap vindt?Cool
Renzis    posted on 30-03-2009 15:45

Ik zou wellicht HipHop draaien. Maar dit was niet haar feestje. Maar gewoon het feest van Steve Angello en dat betekent techno en de wat zwaardere house. En dan moet je niet als verwend huppeltrutje aankomen zetten met hiphop.

Ik zeg haar feestje is haar muziek. Zeker als ze me 4000 geeft en me over laat vliegen. Maar niet als ik dr over een paar jaar mijn labelnight vier op de WMC met house en techno.
Winston    posted on 30-03-2009 16:03
Paris is ook niet mijn type, uiterlijk laat ze me koud, en qua karakter vindt ik haar nog minder. Maar na alles wat je hierover haar hebt gepost zal het niet gebeuren dat je wordt geboekt door haar of haar vriendinnen. Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 30-03-2009 @ 16:04:44 (10%)
dj-nick    posted on 30-03-2009 18:02
zijn hier foto's of filmpjes van?
Renzis    posted on 31-03-2009 10:19
Paris is ook niet mijn type, uiterlijk laat ze me koud, en qua karakter vindt ik haar nog minder. Maar na alles wat je hierover haar hebt gepost zal het niet gebeuren dat je wordt geboekt door haar of haar vriendinnen. Cool

Haha ging daar sowieso al niet van uit. Ze kan het toch niet lezen.... zal het nog even in engels postenCoolOntopic: Ik ben ook wel benieuwd naar filmpjes hier van
Dyno    posted on 31-03-2009 17:53
Ik vindt die reactie van die dj belachelijk!!!

Mij is het ook een keer overkomen op een hardcorefeest dat iemand om hip hop vroeg (echt waar!!), maar dan ga je toch niet gelijk de security op ze af sturen?!

En Paris is een lekker ding die gewoon doet waar ze zin in heeft! Zou ik ook doen, met zoveel poen.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Saskia    posted on 31-03-2009 18:00
Poster: Sebasz

Als je zegt dat je dat je zogenaamd beter gewend bent heb je gewoon: of geen vriendin, óf een lelijke vriendin.

daarbij kan ik me wel voorstellen dat je niet over rebecca loos heen wil, bah. maar we hebben het nu over de #1 slet paris hilton Cool

edit: na je foto's te hebben gezien ga ik er niet van uit dat je beter bent gewend. dus hou ik de 2 hierboven genoemde opties open Cool

Disclaimer: rustig maar hoor, we gaan nu wel heel erg offtopic (K)

jij hebt ook lef zeg.
jij zal zeker wel geweldig zijn
Winston    posted on 31-03-2009 18:57

Hier Steve Angello met leuk shirtje. Swedish house mafia lid Sebastian heeft ook een leuk shirtje voor events waar Paris komt.
Tic Toc
Sebasz    posted on 31-03-2009 19:10
Poster: Saskia

jij hebt ook lef zeg.
jij zal zeker wel geweldig zijn

Nooit klachten gehad Winking my eye
Maar met die replies van hem vraagt hij gewoon om zulke comments Happy, laughing

Die foto van die DJ met 'Do I look like a fucking jukebox to you' is wel nice :D
Illusion    posted on 01-04-2009 00:36
Poster: Dyno
Ik vindt die reactie van die dj belachelijk!!!

Mij is het ook een keer overkomen op een hardcorefeest dat iemand om hip hop vroeg (echt waar!!), maar dan ga je toch niet gelijk de security op ze af sturen?!

Volgens mij heeft hij pas de security op ze af gestuurd toen hij een tik van die gast kreeg.

Zowieso .. ik zou het ook doen... Als zo'n sletje op me af komt lopen, en tegen me gaat zeuren. Je bent daar om een house set, of wat dan ook te draaien. En iemand valt je lastig. Paris is gewoon een raar ding dat aandacht zoekt. Ze is niet lekker trouwens:p verl*pt hoofd.

Zelfs al als iemand op mijn podium komt, of achter de stage komt.. wordt deze al weg gebonjoured. Zo hoort het nu eenmaal in een club.

De ene club heeft juist een aparte dj booth waar verzoekjes kunnen aangevraagd. De andere club heeft dj booths waar niemand bij kan.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 01-04-2009 @ 00:37:18 (25%)

This is an old Topic

No new postings for 5.995 days.
 Post CommentThat would be 199.8 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

286 Users online: 134 Guests (152 Unknown)
Pages generated today : 18.595
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.912.140