Poster: Stephanie
U valt op strijkplankjes?
Poster: Sebasz
Blah blah
Disclaimer: rustig maar hoor, we gaan nu wel heel erg offtopic (K)
Poster: Renzis
Om over het USA-MSN taaltje van haar nog maar niet te praten.
Paris -1
Poster: Winston
Renzis, Wat doe je als Paris je zou vragen voor een gig om hiphop te draaien op een party van haar en ze betaald je 4.000 euro en laat je overvliegen en alles?
Renzis, Wat doe je als Paris je zou vragen voor een gig om hiphop te draaien op een party van haar en ze betaald je 4.000 euro en laat je overvliegen en alles?
Paris is ook niet mijn type, uiterlijk laat ze me koud, en qua karakter vindt ik haar nog minder. Maar na alles wat je hierover haar hebt gepost zal het niet gebeuren dat je wordt geboekt door haar of haar vriendinnen.
Poster: Sebasz
Als je zegt dat je dat je zogenaamd beter gewend bent heb je gewoon: of geen vriendin, óf een lelijke vriendin.
daarbij kan ik me wel voorstellen dat je niet over rebecca loos heen wil, bah. maar we hebben het nu over de #1 slet paris hilton
edit: na je foto's te hebben gezien ga ik er niet van uit dat je beter bent gewend. dus hou ik de 2 hierboven genoemde opties open
Disclaimer: rustig maar hoor, we gaan nu wel heel erg offtopic (K)
Poster: Saskia
jij hebt ook lef zeg.
jij zal zeker wel geweldig zijn
Poster: Dyno
Ik vindt die reactie van die dj belachelijk!!!
Mij is het ook een keer overkomen op een hardcorefeest dat iemand om hip hop vroeg (echt waar!!), maar dan ga je toch niet gelijk de security op ze af sturen?!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.