Poster: TheHunter
Maar daar heb ik een heel mooi adresje voor:P, waar je voor een 2 X 1200 watt versterker maar 279 euro betaald en de mindere wattages zijn een stuk goedkoper. Ze klinken super en doen het geod, ook nog na een paar uur volop draaien 
Een goede versterker is voor 279 euro onmogelijk te bouwen. De budget versterker die voor extreem veel voor heel weinig leverd is de dap paladium. Maar bedenk wel dat ook dit niet valt onder het kopje "goede versterkers".
Zoals gezegd, de woofers dan ook het liefst passief omdat:
-VEEL meer db's ook bij hetzelfde wattage
-Veel meer wattage bij dezelfde prijs :P
-Klinken over het algemeen ook beter.
-Een passief setje voor jou budget kun je 150 man heel gemakkelijk mee halen.
Hoezo veel meer db's bij een passieve sub? leg dat eens uit!
Dat ze beter klinken is ook werkelijk waar grootste onzin. en dat passief goedkoper is ook. Vaak is passief juist duurder! flightcases, kabels,x-overs, versterkers moet je allemaal los aanschaffen.
Ik werk zelf heel veel met de B-52 act18 actieve sub. En soms neem ik de B-52 Act 18 passief met een ram audio rack mee. Ik prefereer altijd de actieve versie. Snel aftestellen, prima beveiligd door de ingebouwde versterker, en zoafgesteld dat je het maximale uit je sub haalt.
Wie heeft de dat soundmate 2 mk2 hier al wel eens in het echt gehoord. Het is namelijk een verassend goed klinkend setje voor zijn prijs. Veel beter dan de hierboven genoemde behringer set. 150 man op disco niveau moet die ook nog wel halen. Heel veel meer zal er niet inzitten.