Poster: tom-j
voor wat ik kan zien: ga voor de DB's! die hebben een hogere geluidsdruk (120 Db) dan de Daps (103 Db).
maar het ligt er maar net aan wat je zelf wilt! heb zalf weinig ervaring met deze setjes! ga ze maar eens testen indien mogelijk!
Poster: Lead
Huh ??
Je vergelijkt Mercedes met Lada...
Ik denk niet dat je je er meer dan 5 seconden in hebt verdiept voordat je deze posting maakte.
Geef je eigen mening eens over deze opties. En licht toe waarom 1 van de 2 je voorkeur heeft. Dan kunnen mensen inhoudelijk reageren. Op deze openingspost is geen goed antwoord mogelijk !
Poster: Lead
ik denk niet dat ze in dezelfde prijsklasse zitten....
Poster: TheHunter
Moet het per-se actief zijn?
Wanneer je passief zou doen in dezelfde prijsklasse heb je heel veel meer.
Moet het per-se actief zijn?
Wanneer je passief zou doen in dezelfde prijsklasse heb je heel veel meer.
Poster: DjVictorF
Ja, dan heb je meer ja! Maar dan heb je geen versterker.. en een beetje goede versterker kost snel rond de 400 a 500 euro..
Ik heb zelf de Dap K115 Actief. Echt TOP speakers! En al helemaal als je die prijs ziet! 300 euro per speaker (en dan heb je 400 watt rms @ 8ohm!)
Poster: DjVictorF
Ja, dan heb je meer ja! Maar dan heb je geen versterker.. en een beetje goede versterker kost snel rond de 400 a 500 euro..
Ik heb zelf de Dap K115 Actief. Echt TOP speakers! En al helemaal als je die prijs ziet! 300 euro per speaker (en dan heb je 400 watt rms @ 8ohm!)
Maar daar heb ik een heel mooi adresje voor:P, waar je voor een 2 X 1200 watt versterker maar 279 euro betaald en de mindere wattages zijn een stuk goedkoper. Ze klinken super en doen het geod, ook nog na een paar uur volop draaien
Zoals gezegd, de woofers dan ook het liefst passief omdat:
-VEEL meer db's ook bij hetzelfde wattage
-Veel meer wattage bij dezelfde prijs :P
-Klinken over het algemeen ook beter.
-Een passief setje voor jou budget kun je 150 man heel gemakkelijk mee halen.
Poster: greup
Een goede versterker is voor 279 euro onmogelijk te bouwen. De budget versterker die voor extreem veel voor heel weinig leverd is de dap paladium. Maar bedenk wel dat ook dit niet valt onder het kopje "goede versterkers".
Poster: greup
de DB techonoligies Sub 15D heb je het denk ik over. Dat zijn subjes van 900euro p/s. wel zijn je toppen, Opera live 402 weer redelijk budget met ong 500 euro per stuk. Maar dit setje is natuurlijk NIET te vergelijken met de dap soundmate. Dit setje is bijna 2 keer zo duur!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.