Poster: Mineral
Leuke mix, opzich goed gebeatmatched (zou het in de van dale staan).
Ik zou alleen proberen wat betere momenten uit te zoeken om over te gaan naar het volgende nummer. Vooral bij de eerste overgang viel het op.?
(beste stuurlui staan aan wal want zelf kan ik het juiste moment ook nog niet vinden)
Greetz
Poster: Adrien1989
Zowieso leverd een kijk op zaken door een leek ook altijd bruikbare informatie. (Hiermee wil ik btw niet zeggen dat jij er één bent Mineral :P)
Poster: Renzis
na als alle soesters, baarners en spakenburgers hier reageren kan iemand uit de grote moederstad (lees metropool) natuurlijk niet ontbreken, checken
Edit: zeau geluisterd, de platen zijn stuk voor stuk lekker. niet te lang, platenkeuze +1
De overgangen zijn echter vrij kort en lopen helaas nog niet echt gelijk. Probeer daar met het oefenen wat nadruk op te leggen:
Zorg voor dat je inmixt eerst dat je platen gelijk lopen dat je goed gepitched hebt. Anders blijf je corrigeren. En laat ze dan maar eens rustig naast mekaar lopen, als je de platen goed bij elkaar zoekt kan dat prima (wel even goed alles Eq'en). en met de platen uit deze mix kan dat prima
Doe je best, je bent goed op weg
Poster: Mineral
(beste stuurlui staan aan wal want zelf kan ik het juiste moment ook nog niet vinden)