[M] Mrs. G-ezz - Short Mix March 2009
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ashley    posted on 19-03-2009 17:50
Hi guys!

Zouden jullie even.... mijn nieuwe mixje willen checken?

http://www.youtube.com/watch?v=vExQNfzF0nM&feature=channel_page

Graag opbouwende kritiekjes, leer ik ook weer van..

Het zijn maar 4 tracks, anders vind youtube em weer te lang haha.

Graag reacties!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Maar wat nou als het lukt, mama?

What do you think about [M] Mrs. G-ezz - Short Mix March 2009 ??

Vote :   
Roalin    posted on 19-03-2009 17:59
Hee! Je hebt evenveel posts hier als vrienden op Hyves! (sorry vondt het gewoon leuk om te melden Cool)

Leuk mixje!
Alleen doe eens wat langer (beeld is niet nodig, al zijn die foto's wel grappig... Winking my eye), lijkt me nog leuker om te horen. :p
Julemac    posted on 19-03-2009 18:30
checkkkk
Ashley    posted on 19-03-2009 19:18
@ Roalin
Hahaha jeetje je hebt gelijkCoolmaar na deze post helaas niet meer! Hahamaar bedankt! Hij was in eerste instantie ook langer, maar youtube laat dat helaas niet toe haha..
@ Julemac
En? Cool
User edit by Ashley on 19-03-2009 @ 19:19:45 (2%)
dafraaits    posted on 19-03-2009 19:56
check
Ashley    posted on 19-03-2009 20:36
heb hidden message niet gebruikt, dus tis gewoon click 'n play!
Roov    posted on 19-03-2009 21:19
-Playlist zit niet in HM Unhappy -
User edit by Roov on 19-03-2009 @ 21:19:47 (100%)
Mineral    posted on 19-03-2009 21:48
Leuke mix, opzich goed gebeatmatched (zou het in de van dale staanCool).
Ik zou alleen proberen wat betere momenten uit te zoeken om over te gaan naar het volgende nummer. Vooral bij de eerste overgang viel het op. 
(beste stuurlui staan aan wal want zelf kan ik het juiste moment ook nog niet vindenCool)

Greetz
User edit by Mineral on 19-03-2009 @ 21:56:53 (100%)
LouisCasper    posted on 20-03-2009 07:11
Zeker een leuk mixje! Alleen wat Mineral al zegt, die eerste overgang  is op een vrij vervelend moment. Dit komt vooral omdat de Finally vocal nog niet afgelopen is. Bij die 2de overgang had ik heel even het idee dat ie op het begin wat offbeat zat? Maar na een seconde of 5 lijkt ie goed te zitten. Qua overgang daarna wel heel mooi gedaan! Voor de rest klinkt ie ook erg goed!Winking my eye Gewoon lekker doorgaan met mixjes opnemen enzo!Winking my eye
http://www.louiscasper.com
Ashley    posted on 20-03-2009 07:57
Mineral & Look, bedankt voor jullie commentaar!CoolHier heb ik zeker wat aan!Vond idd toen ik het terug luisterde die eerste overgang op een wat vreemd moment komen, en vond ook dat ik hem te snel weg heb gefade.. maar goed, ik blijf lekker oefenen & opnemen idd Coolrover ik ga voor jou even de tracklist erin zetten nu oke Smile
Stefjuuh    posted on 20-03-2009 08:27
Poster: Mineral
Leuke mix, opzich goed gebeatmatched (zou het in de van dale staanCool).
Ik zou alleen proberen wat betere momenten uit te zoeken om over te gaan naar het volgende nummer. Vooral bij de eerste overgang viel het op.?

(beste stuurlui staan aan wal want zelf kan ik het juiste moment ook nog niet vindenCool)

Greetz

Dat je het zelf niet kan maakt niet uit, als mensen alleen maar commentaar mogen geven als ze het beter doen, zou er vrij weinig commentaar op de wereld overblijven...
Adrien1989    posted on 20-03-2009 14:42
Zowieso leverd een kijk op zaken door een leek ook altijd bruikbare informatie Cool.  (Hiermee wil ik btw niet zeggen dat jij er één bent Mineral :P)
Ashley    posted on 20-03-2009 15:47
Poster: Adrien1989
Zowieso leverd een kijk op zaken door een leek ook altijd bruikbare informatie Cool.  (Hiermee wil ik btw niet zeggen dat jij er één bent Mineral :P)

en heb jij ook even wat bruikbare informatie voor me, adrien? Cool
Renzis    posted on 21-03-2009 00:36
na als alle soesters, baarners en spakenburgers hier reageren kan iemand uit de grote moederstad (lees metropool) natuurlijk niet ontbreken, checken

Edit: zeau geluisterd, de platen zijn stuk voor stuk lekker. niet te lang, platenkeuze +1
De overgangen zijn echter vrij kort en lopen helaas nog niet echt gelijk. Probeer daar met het oefenen wat nadruk op te leggen:
Zorg voor dat je inmixt eerst dat je platen gelijk lopen dat je goed gepitched hebt. Anders blijf je corrigeren. En laat ze dan maar eens rustig naast mekaar lopen, als je de platen goed bij elkaar zoekt kan dat prima (wel even goed alles Eq'en). en met de platen uit deze mix kan dat prima

Doe je best, je bent goed op weg
User edit by Renzis on 21-03-2009 @ 01:00:44 (100%)
Ashley    posted on 21-03-2009 09:35
Poster: Renzis
na als alle soesters, baarners en spakenburgers hier reageren kan iemand uit de grote moederstad (lees metropool) natuurlijk niet ontbreken, checken

Edit: zeau geluisterd, de platen zijn stuk voor stuk lekker. niet te lang, platenkeuze +1
De overgangen zijn echter vrij kort en lopen helaas nog niet echt gelijk. Probeer daar met het oefenen wat nadruk op te leggen:
Zorg voor dat je inmixt eerst dat je platen gelijk lopen dat je goed gepitched hebt. Anders blijf je corrigeren. En laat ze dan maar eens rustig naast mekaar lopen, als je de platen goed bij elkaar zoekt kan dat prima (wel even goed alles Eq'en). en met de platen uit deze mix kan dat prima

Doe je best, je bent goed op weg

Oke, hartstikke bedankt voor je feedback! Ik ga eraan werken Cool
TheHunter    posted on 26-03-2009 20:42
HM?
EDIT: oh, ik d8 een dl link :P
User edit by TheHunter on 26-03-2009 @ 20:43:23 (100%)
Djdre    posted on 31-03-2009 18:49
Mrs. G-ezz in the house had hem al beroordeeld top mixje !
Djdre    posted on 31-03-2009 18:50
Poster: Mineral

sorry echt een opmerking van 0,0 Cool

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

264 Users online: 70 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 30.582
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.504.355