Poster: Flexii
Naar mijn weten klopt dat niet wat jij zegt,, als je dit zou toepassen is de kans dat je je speakers opblaast veel te groot,, speakers klinken altijd beter als ze niet te zwaar belast worden en versterkers is het beter voor als je ze gewoon vol open hebt staan, met de mixer regel je dan dat hij niet gaat clippen.
Poster: Tomazos
waarom geen led par setje?
Poster: TheHunter
een led par setje is meestal veel duurder, verder raad ik heel sterk aan minimaal 1 sub erbij te nemen. Het verschil in draaien met 2 topjes of twee topjes en een sub is heel erg groot (veel groter dan je in de eerste instantie zou verwachten)
Poster: ThijsG
Over de rest. die RMX-30 is top, maar zelf zou ik de rmp2 nemen...ik weet niet waarom, maar toch lekkerder met effecten en scratch. Al moet ik ook toegeven, op feesten gebruik ik die eigenlijk zeer weinig(de filter en echo alleen en heel soms nog een andere). Maar als dit dus echt te duur wordt moet je het niet doen, maar kijk er wel nog even naar
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.