Poster: dJORD
bedankt voor de reacties maar als je kijkt dat die movingheads nog maar 360 eur stuk kosten en als je parren neemt je statiefen dimmers kabels (en de parren) nodig hebt ben je niet zo gek veel duurder uit + zijn de movinghevervoer opbouwen/afbreken ads handiger en het komt glijk bestwel pro over
bedankt voor de reacties maar als je kijkt dat die movingheads nog maar 360 eur stuk kosten en als je parren neemt je statiefen dimmers kabels (en de parren) nodig hebt ben je niet zo gek veel duurder uit + zijn de movinghevervoer opbouwen/afbreken ads handiger en het komt glijk bestwel pro over
Poster: Bart_
Een (trouw)feest: a big no-no met alleen mh's. Op een (trouw)feest hoordt er sfeer te zijn, en dat crieer je niet met mh's (eigen mening).
Poster: Roalinover wat voor movingheads praat je dan? Over echt mini headjes ofzo? Ik werk in een verhuurbedrijf voor licht en geluidsapparatuur, ik werk als lichtman met shows met meer dan 30 movingheads die dan smorgens om 12 uur aangaan en s avonds om 3 pas weer uit,, en dat is nog nooit een probleem bij die dingen geweest,, praten we wel over 'echte' movingheads
En de ervaring die ik heb met movingheads is dat ze niet de hele avond aan kunnen staan, ivm warmte.
Dus als ze uitvallen, heb je een probleem en zit je in het donker...
(ik zeg niet dat die dat doen, ik heb alleen ervaring met ??n soort dus misschien kunnen deze wel de hele avond aan staan)
Poster: Roalin
Okee, dan is het dus gewoon een slecht merk...
Volgens mij zijn het Showstar's (of iets in die richting, i.i.g. nooit van gehoord) en zijn zeker niet mini.
En hier hebben we het over JB's dus ik weet niet hoe die het doen...
ik had zelf deze drive-in set samengesteld en wou graag jullie mening(of ik volgens jou beter iets anders kan kopen) (eventueel ervaringen) waar zijn jullie mee begonnen tips etc. weten
wat ik wou kopen voor drive-in
licht
Movinghead 2x JB Systems iMove 5S movinghead
Rook : ANTARI Z-80 Fogmachine
(effe om simpel te beginnen zonder lichtbrug)
meubel
grts jord
Poster: Tfvs
ik zou zelf eerst, wat ik zelf eerst ook had, 1 bar met 4 parren en mischien nog een bar met scanner+mushroom+strobo of zoiets, is simpel maar ziet er al heel erg mooi uit met de rook van een rookmachine. daarna een lichtbrug aan schaffen
Poster: creeky
maar als je de p-1600 neemt die geeft 600 watt rms bij 8 ohm en de k-115 kan maar 225 aan of moet je dan kijken naar peak of de program
Poster: Lightzone
je moet kijken naar de program.
en de regel respecteren dat de versterken 1.5 tot 2 keer zoveel watts moet geven dan de speakers.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.