Poster: dJORD
bedankt voor de reacties maar als je kijkt dat die movingheads nog maar 360 eur stuk kosten en als je parren neemt je statiefen dimmers kabels (en de parren) nodig hebt ben je niet zo gek veel duurder uit + zijn de movinghevervoer opbouwen/afbreken ads handiger en het komt glijk bestwel pro over
bedankt voor de reacties maar als je kijkt dat die movingheads nog maar 360 eur stuk kosten en als je parren neemt je statiefen dimmers kabels (en de parren) nodig hebt ben je niet zo gek veel duurder uit + zijn de movinghevervoer opbouwen/afbreken ads handiger en het komt glijk bestwel pro over
Poster: Bart_
Een (trouw)feest: a big no-no met alleen mh's. Op een (trouw)feest hoordt er sfeer te zijn, en dat crieer je niet met mh's (eigen mening).
Poster: Roalinover wat voor movingheads praat je dan? Over echt mini headjes ofzo? Ik werk in een verhuurbedrijf voor licht en geluidsapparatuur, ik werk als lichtman met shows met meer dan 30 movingheads die dan smorgens om 12 uur aangaan en s avonds om 3 pas weer uit,, en dat is nog nooit een probleem bij die dingen geweest,, praten we wel over 'echte' movingheads
En de ervaring die ik heb met movingheads is dat ze niet de hele avond aan kunnen staan, ivm warmte.
Dus als ze uitvallen, heb je een probleem en zit je in het donker...
(ik zeg niet dat die dat doen, ik heb alleen ervaring met ??n soort dus misschien kunnen deze wel de hele avond aan staan)
Poster: Roalin
Okee, dan is het dus gewoon een slecht merk...
Volgens mij zijn het Showstar's (of iets in die richting, i.i.g. nooit van gehoord) en zijn zeker niet mini.
En hier hebben we het over JB's dus ik weet niet hoe die het doen...
ik had zelf deze drive-in set samengesteld en wou graag jullie mening(of ik volgens jou beter iets anders kan kopen) (eventueel ervaringen) waar zijn jullie mee begonnen tips etc. weten
wat ik wou kopen voor drive-in
licht
Movinghead 2x JB Systems iMove 5S movinghead
Rook : ANTARI Z-80 Fogmachine