DJ-set is al in orde zo te zien, maar toch zou ik alles voor de zekerheid in een kistje steken.
Zeker als je on the road wilt gaan...
Geluid:2x Dap K115 is een goede keus, daarbij neem je 2x van die speakerstatiefjes van dap (die van 42 euro, niet die van 30 euro, da's rommel).
Kwa versterking is het wat underpowerd, met een P-1600 erop zou het wat harder gaan, en het scheelt je maar 60 euro. Overigens zeggen ze dat de P-900 minder betrouwbaarder is dan de andere P-serie versterkers, maargoed, da's bijzaak natuurlijk.
Licht:Ik begrijp dat je nog wat jong bent, en helemaal gek bent van movingheads, scanners, lichteffecten, enz...
Maar begin alsjeblieft met
parren, basisverlichting dus. Met 8x parren ga je véél meer sfeer kunnen maken dan met die 2x iMove's. Ik weet het, het is (nog) moeilijk te begrijpen, maar ikzelf heb ooit voor dezelfde keuze gestaan en heb toen voor lichteffecten gekozen. Naderhand kwam ik er achter, dat ik toch wel een grote 'fout' had gemaakt met die lichteffecten... Dus toen 4x Par 56's gekocht met GE lampjes, daarna de 4 lichteffecten eruit gedaan en er nog eens 4x bijgekocht. Dus toen had/heb ik er 8x. Maargoed; ik geef je enkel een tip...

Dus ALS je de parren neemt; moeten we die natuurlijk wel kunnen laten flikkeren he...
Dus dan moet er nog een Dimpack (bv. showtec multidim) of een T4 (bv. showtec sliding showbar 4).
Persoonlijk zou ik wat meer geld uitgeven aan een T4, want dit staat algemeen netter.
Zelf heb ik 2x multidims, en daar heb ik ook wel wat spijt van. Maargoed, toen wist ik nog niet van het bestaan van dit en andere forums, dus voor mij was de hulp al telaat toen...

Die moeten overigens ook opgehongen worden, dus daar doen we twee statiefjes bij, en klaar is clara!
En als je dat hebt, dan heb je wel een hartstikke leuk setje!