naja even een korte uitleg,
ik ben gevraagd om een soort 'megamix' in elkaar te flansen,
dit is voor een feest (met een
richtlijn naar house) van een vriend van mij, wat elke keer uitverkocht is, en nu is er een 'sensation' thema, (en nee, dit is niet in de Hmh in rotterdam

)
ik ga zelf die avond licht doen/verzorgen/regelen/opbouwen, dus er zitten ook stukken in de megamix die voor de laser show zijn (zoals: jordan baker - explode)
ik ben nog opzoek naar sensation samples, om erin te kunnen plakken... bijv: the megamix, of: laser sequince activated.
maargoed, dit plak ik er later in, ook word er een video bij gemaakt voor op de schermen.
op het feest feest zelf, pitch ik hem een beetje op, zodatie niet zo langzaam is zoals nu

, is makkelijker om dat te plekken te doen dan om alles te gaan veranderen.
net dus even lekker gespeelt, en dit is de 1e die ik opgeslagen heb.. tevens de 1e opgeslagen mix die ik ooit gemaakt heb:P
mocht je nou zoiets hebben: DAT nummer moet er echt in, meld het even

ga ik kijken of ik er wat mee kan,
hij is nog lang niet af, ik zoek nog iets waarmee ik chuckie- let the bass kick nog even mee kan afkappen (vind ik iets te lang duren), maargoed, dit is dan ook de echte 1e mix die ik opgeslagen en nog niet bewerkt heb,
Chucky - latin feeling is het laatste nummer tot nu toe, dus mocht je er vanaf daar genoeg van hebben, kan je hem gewoon wegklikken

groetjes,
link in hidden message

(en laat even commentaar achter

)
Hidden Message
Reply to view the Secret Message