[M] 1e PC mix, + mening (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 23-02-2009 08:39
naja even een korte uitleg,

ik ben gevraagd om een soort 'megamix' in elkaar te flansen,
dit is voor een feest (met een richtlijn naar house) van een vriend van mij, wat elke keer uitverkocht is, en nu is er een 'sensation' thema, (en nee, dit is niet in de Hmh in rotterdamWinking my eye )

ik ga zelf die avond licht doen/verzorgen/regelen/opbouwen, dus er zitten ook stukken in de megamix die voor de laser show zijn (zoals: jordan baker - explode)

ik ben nog opzoek naar sensation samples, om erin te kunnen plakken... bijv: the megamix, of: laser sequince activated.

maargoed, dit plak ik er later in, ook word er een video bij gemaakt voor op de schermen.

op het feest feest zelf, pitch ik hem een beetje op, zodatie niet zo langzaam is zoals nuHappy, laughing, is makkelijker om dat te plekken te doen dan om alles te gaan veranderen.

net dus even lekker gespeelt, en dit is de 1e die ik opgeslagen heb.. tevens de 1e opgeslagen mix die ik ooit gemaakt heb:P

mocht je nou zoiets hebben: DAT nummer moet er echt in, meld het evenHappy, laughing ga ik kijken of ik er wat mee kan,

hij is nog lang niet af, ik zoek nog iets waarmee ik chuckie- let the bass kick nog even mee kan afkappen (vind ik iets te lang duren), maargoed, dit is dan ook de echte 1e mix die ik opgeslagen en nog niet bewerkt heb,

Chucky - latin feeling is het laatste nummer tot nu toe, dus mocht je er vanaf daar genoeg van hebben, kan je hem gewoon wegklikkenHappy, laughing

groetjes,

link in hidden messageHappy, laughing

(en laat even commentaar achterHappy, laughing)

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 01-03-2009 @ 09:36:15 (88%)

What do you think about [M] 1e PC mix, + mening ??

Vote :   

Snoey    posted on 25-02-2009 01:35
Ableton heb je binnen een half uur door Winking my eye 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Stefjuuh    posted on 25-02-2009 08:42
Poster: Snoey
Ableton heb je binnen een half uur door Winking my eye?

Als je al ervaring hebt met andere software, en dan nog haal je er niet alles uit
Yorick    posted on 25-02-2009 11:03
Poster: Tomazos
Poster: Yorick

er hangen normale parren in de zaal, die pak ik er op me licht tafel bij,
en zoals ik zei, vorige keer werkte ik met 20 led parren, en die waren best storings gevoelig.
--------
-----------

Heb je er een goede DMX splitter er tussen gezet?

En wat voor stroringen heb je dan?

Yorick    posted on 25-02-2009 11:25
Acid Pro is trouwens ook aan te raden!
Tomazos    posted on 25-02-2009 11:37

dat als ik sommige led parren aanzette, me hele dmx lijn wegviel, dit had ik opgelost, bleek 1 dipswitch verkeerd te staan, en er vielen soms led parren uit. en als ik er 1 uit trok aan het einde vielen er andere uit,

dus mijn ervaring is nog niet zo goed met ledHappy, laughing,

Snoey    posted on 25-02-2009 14:53
Poster: Stefjuuh

Als je al ervaring hebt met andere software, en dan nog haal je er niet alles uit

Daar geef ik jou 100 en 5 % gelijk in. Maar in dit geval gaat het alleen om timestretchen en het samenstellen van mixes. En dat is koek en ei. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Milo    posted on 25-02-2009 18:33
eff checke
Stefjuuh    posted on 25-02-2009 18:35
Tenzij je je automation clips niet kan vinden..:P Wat was ik blij dat ik die ontdekt had!
thomassmith    posted on 25-02-2009 21:27
check
Tomazos    posted on 26-02-2009 07:35
ZO, nieuwe edit staat erop, te downloaden in 1e post, lees even de edit tekst door,

of klik hier,

even wat dingen verbeterd en nummers veranderd, chuckie harder in laten komen enzoHappy, laughing,
ik weet nogsteeds niet helemaal hoe die effecten werken, anders had ik sommige dingen met een goeie kloppende echo eruit kunnen halen,

maja, het feest is pas 28 maart, dus mischien dat ik het voor die tijd doorhebHappy, laughing

enjoy, and give commentHappy, laughing

als er belangstelling voor is, zal ik na het feest de samples eruit halen, zodat je hem eventueel kan gebruiken met een 'rustig' verveel moment, of als je naar het toilet moet Happy, laughing kan dan eventueel ook explode eruit halen, zodat alles wat rustiger isHappy, laughing,

laat maar even wetenHappy, laughing
User edit by Tomazos on 26-02-2009 @ 07:39:03 (100%)
FML    posted on 26-02-2009 08:45
Ik snap niet meer, Samples? dus je hebt eigen producties er in zitten of? ... of ben ik nu helemaal verkeerd?
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
_Ivan_    posted on 26-02-2009 10:53
Hoe heet dat nummer op 10:00?
Feel&.Celebrate.Life!
Jobe    posted on 26-02-2009 15:39
Checken =D!
FML    posted on 26-02-2009 17:16
Hoe doen jullie dat eigelijk pc mixen , volgensmij gaat dat toch niet zonder enige hardware?
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Roov    posted on 26-02-2009 17:24
sjag
Tomazos    posted on 26-02-2009 23:57
Poster: _Ivan_
Hoe heet dat nummer op 10:00?

pachanga - loco

Winking my eye
Tomazos    posted on 27-02-2009 07:15
ik ga hem weer aanpassen, en waarom? omdat The nighttrain gewoon vet nummer is, zowel voor dansen als voor lasers-licht Happy, laughing

"Kadoc - The Nighttrain" & "Quintin - bleep it"

komen er ook in Happy, laughing

Stefjuuh    posted on 27-02-2009 09:09
Poster: Luni-B
Hoe doen jullie dat eigelijk pc mixen , volgensmij gaat dat toch niet zonder enige hardware?

Een geluidskaart is voldoende (en een muis..)
_Ivan_    posted on 27-02-2009 13:13

pachanga - loco

Winking my eye

Thanks! Ik hou je versies in de gaten, blijf ze luisteren!
Feel&.Celebrate.Life!
Tomazos    posted on 27-02-2009 19:33
bij deze dan.. Winking my eye

weer tot in de ochtend uurtjes,
zoiets duurd op 1 of andere manier altijd langer dan je denkt... terwijl je voor je gevoel maar 1 uurtje aan heb gewerkt, ben je toch alweer paar uur verder :P

lol:PHappy, laughing

Download
Tomazos    posted on 28-02-2009 17:49
en? beter?Happy, laughing

(zie link boven DEZE post)
funnieman    posted on 28-02-2009 18:47
check
Tomazos    posted on 04-03-2009 17:53
heb een nieuwe mix, en deze online gezet @ me website,

www.djtomazos.com,

om het even duidelijk te houden Winking my eye
User edit by Tomazos on 04-03-2009 @ 17:54:13 (2%)
DJTruth    posted on 04-03-2009 17:59

Had je licht en geluid wel op een andere groep? Licht en geluid op 1 groep geeft bijna altijd storing. Tuurlijk, het eenne apparaat meer dan de andere. Maar eigenlijk altijd heb je storingen. Tim

Tomazos    posted on 04-03-2009 18:07

Had je licht en geluid wel op een andere groep? Licht en geluid op 1 groep geeft bijna altijd storing. Tuurlijk, het eenne apparaat meer dan de andere. Maar eigenlijk altijd heb je storingen. Tim

sorry had deze reactie niet gezien,

nee, ik een eigen kracht groep, en ik had 8 movingheads, 4 sunstrip active dingen, en stuk of 10 led parren:

L1= 4 heads + 5 led parren
L2= 4 heads + 5 led parren
L3= 4 sunstrip active

co2 e.d stonden op een totaal andere groep aangesloten, dit is niet meer dan een magneet dat openklikt.
ik speelde dus redelijk save,

ik had er een dmx splitter/booster tussen zitten, had 2 aparte lijnen gelegd,
1 lijn: 4 heads+5 led par,
lijn 2: 4 heads+ 5 led par + 2 sunstrip.

ik had het eerst zo aangesloten:

mh-ledpar-mh-led par-mh-led par.. dat ging fout,

toen: alle heads als 1e, en led parren als 2e.

uit eindelijk een dmx 'stop' erin gedaan, toen was de storing weg, alles deed het weer op 2 led parren na,
die heb ik gewoon zo gelaten, aangezien het oud en nieuw was, bijna open gingen en het bijna 00.00u was Winking my eye

heb zelf een hele tijd in licht en geluid techniek gezeten (id&t q-dance evenementen)
dus ik weet wel wat ik doe, uit eindelijk was de storing dus bijna weg, maar het was een vreemde storing die werd veroorzaakt door led parren, daarom ben ik er niet z'n fan van Winking my eye

stuk of 4 kan geen kwaad, ik had er 10, met 8 movingheads.. is ook niet echt groot, maar ging toch niet goedHappy, laughing

soms installeer ik weleens 50 heads achter elkaar (uiteraard wel met splitters en shit), en dat gaat altijd goed Happy, laughing )

mocht ik nog een klus doen met led parren, krijgen de led parren een eigen dmx lijn, zodat er geen storing kan zijn op de andere apparaten, maar de storing kwam vrij laat op de avond naar boven, dus had geen tijd om nog alle led parren een eigen lijn te geven.
User edit by Tomazos on 04-03-2009 @ 18:09:29 (13%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

293 Users online: 81 Guests (212 Unknown)
Pages generated today : 29.049
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.502.822