Poster: Snoey
Ableton heb je binnen een half uur door?
Poster: TomazosPoster: Yorick
er hangen normale parren in de zaal, die pak ik er op me licht tafel bij,
en zoals ik zei, vorige keer werkte ik met 20 led parren, en die waren best storings gevoelig.
--------
-----------Heb je er een goede DMX splitter er tussen gezet?En wat voor stroringen heb je dan?
Poster: YorickPoster: TomazosPoster: Yorick
Heb je er een goede DMX splitter er tussen gezet?En wat voor stroringen heb je dan?
dat als ik sommige led parren aanzette, me hele dmx lijn wegviel, dit had ik opgelost, bleek 1 dipswitch verkeerd te staan, en er vielen soms led parren uit. en als ik er 1 uit trok aan het einde vielen er andere uit,
dus mijn ervaring is nog niet zo goed met led,
Poster: Stefjuuh
Als je al ervaring hebt met andere software, en dan nog haal je er niet alles uit
Poster: _Ivan_
Hoe heet dat nummer op 10:00?
Poster: Luni-B
Hoe doen jullie dat eigelijk pc mixen , volgensmij gaat dat toch niet zonder enige hardware?
Poster: Tomazos
pachanga - loco
Poster: YorickPoster: TomazosPoster: YorickHad je licht en geluid wel op een andere groep? Licht en geluid op 1 groep geeft bijna altijd storing. Tuurlijk, het eenne apparaat meer dan de andere. Maar eigenlijk altijd heb je storingen. Tim
Heb je er een goede DMX splitter er tussen gezet?En wat voor stroringen heb je dan?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.